Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Fikse lakk?


Anbefalte innlegg

Det er mulig å utbedre slikt litt, men skal du bli kvitt det helt må gitaren re-lakkeres. Jeg ser den har beiset eller fargebehandlet top også, det gjør ikke akkurat saken enklere - jeg spår at det vil bli veldig kostbart rett og slett. Med andre ord skal det være en veldig dyr gitar for at du skal kunne få igjen pengene for en re-fin ved salg.

Hør litt hva det koster å lakkere noe så enkelt som en bildør og tenk at dette er ca 4-5 ganger så mye arbeide. Sluttsummen blir.. høy. Med mindre du finner en kar som både er flink og som gjør slikt av genuin interesse eller som en vennetjeneste.

På eldre gitarer vil forøvrig ofte en relakkering senke gitarens verdi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke farge på denne, bare en del lag med klarlakk på "quilted" lønnetopp. Mulig det er bildet som lurer litt med fargene. Men ja, det blir nok vanskelig å rettferdiggjøre en omlakkering. Har ikke tenkt å legge ut masse penger på dette her, bare lekte i dag med tanken på å selge den siden den blir veldig lite brukt (ca. 2 år siden jeg hadde den framme i studio).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.