Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Nye fret inlays i Stratocasteren


kis32

Anbefalte innlegg

Heihei

Har en hvit mexican strat med hvit plekterbrett... Har bestemt meg for å bytte ut Bridge micen (Single coil) med en Stilig Seymour Duncan mic jeg fikk til jul. Da kom jeg jo på at jeg trenger et nytt plekterbrett, og bestemte meg for å gå for de jazzete brune greiene.

Den vill da se slik ut : http://www.georgiepie.com/e-profile/strat62.JPG (Bortsett fra bridge micen da)

Så når jeg først skal starte med litt endringer, vill jeg fikse på litt flere ting. Så jeg ser med en gang på fret inlaysa. har testet sånne "Vinyl inlay stickers" og synes de funker veldig bra. Det åpner jo for ganske mye. Tengte på disse til straten : INLAY STICKERS > Fret Markers for GUITAR - position-Block/whitesilver - Inlay Stickers Guiatrs Fret Makers Birds Skull Rose

Men hva synes dere? er det noe annet som vil se bedre ut?

Inspill!! ^_^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes ikke de du har linket til er så kule på noen gitarer (orginalt eller som klistremerker), men det er bare min mening. Dessuten så vet jeg ikke hvordan en Strat ser ut med "store" inlays, men jeg tror disse kan passe: INLAY STICKERS > Fret Markers for GUITAR - position-Split Block Fret Markers (Black Pearl) - Inlay Stickers Guiatrs Fret Makers Birds Skull Rose

Endret av Erdal
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan lage en liten Review på dem.. samme hvordan de er og ser ut for meg egentlig, de kosta 35 kroner : )

Har som sagt vert borti det før.. pilla litt på det, og det kjentes helt likt ut som vanlige inlays. så flate at det skal være umulig å rive dem av med et uhell, og de skulle ha et lim som kunn satt igjenn på "klistremerket" når du tok dem av, et år eller noe..

Med å se på denne halsen: http://www.jetenginesound.com/Jazzmaster77a.jpg

veit jeg nå hvordan den vill se ut..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

CastorFiber, hva du kan! Er forresten spent over resultatet, du må ta noen bilder når du er ferdig med arbeidet, herr eller fru Trådstarter!

venter fremdeles på delene. Men skal få tatt et parr bilder underveis ja : ) blir spennende det her

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.