Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Noen i Bergen som har en gitar til salgs?


amorph

Anbefalte innlegg

Jeg er interessert i å kjøpe en rimelig gitar i brukbar stand med fast stol. For eksempel Epiphone LP, SG eller andre gitarer i den prisklassen. Hvis det er noen i Bergen som har noe slikt kan de ta kontakt med meg på corvus@punkass.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har jo en samick sg.. hehe.. kostet 3000 da jeg kjøpte den.. men er ikke noe særlig verdt nå... må fikses opp og har endel båndslitasje (spesielt på 7. og 12. bånd..).. tror ikke det er hva du er etter.. og vil ikke selge den i den stand den er nå... og vil ikke være tilbake i bergen før begynnelsen av august...

dessuten så har jo gitaren en viss verdi for meg.. har jo brukt den til å spille et par konserter++... må nok holde på den... blir nok hengt opp i stua.. lol

men epiphone LP/SG har jo noen svært billige modeller som koster ca 2000... vet ikke hvilken standard det er, men de har sikkert et par på hagstrøm eller musikkmagasinet(eller hm eller...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hagstrøm og musikkmagasinet er jo greit nok, men jeg ville helst hatt en brukt en. Om man kjøper nytt så betaler man jo for så mye garantier og serviceavtaler, og jeg trenger bare en gitar som jeg kan skru litt på selv. Billigere å kjøpe brukt, spesielt om man har muligheten til å eksaminere instrumentet selv på forhånd. Og så er det jo fint å ha noe som har vært ute en vinternatt før og fremdeles fungerer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.