Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Gitarkasser


Gallagher

Anbefalte innlegg

Har fått endel problemer med mugg og fuktskader i leiligheten jeg leier. Nå har det seg sånn at gitarkassene mine har tatt skade av dette.

På kassa mi er det rimelig mye mugg på utsiden av tolexen. Såvidt jeg ser kan jeg ikke se noe på innsiden. Er det mulig å bare vaske det av?

Er kassa ødelagt nå, eller? Er orginal Gibsonkasse fra før de satt på logo, såvidt jeg har fått info om. Er vel ikke alt for dyr å erstatte?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt takstmann inne til fuktmåling osv. Fikk beskjed om at det bare var ekstremt dårlig luftsirkulasjon,

og huseier skal sette inn ekstra ventiler osv. Satser på at vi begynner å se etter noe nytt nå,

men kan være det tar en stund ass. Har jo oppsigelsestid på 3 mnder her.

Men lurer på åssn gitarene mine takler dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt taktsmann inne med måleutstyr med fuktighet osv. Muggsoppen har kun satt seg på utsiden av gipsplatene,

og det er ingen stores skader. Det er generelt bare dårlig luftsirkalasjon, og litt høy luftfuktighet.

Det mer med andre ord ikkeno helseskadelig nivå det er på. Er stort sett bare på soverommet har problemet har utvikla

seg så det er ingen elektriske artikler som er i faresonen, såvidt jeg kan se iaffal.

Har brukt helekvelden på å vaske vekk mugg og sopp fra veggen, og den ser god ut som ny. Men skal nok finne en ny leilighet ja.

Har iaffal ikke merka til noe problemer med noen elektriske artikler enda. Eneste er at det virker som straten min har fått noen

bånd der tonene er relative døde. Kan det være halsen som er på vei til å bøye seg litt? Tror nok jeg skal ta de med til doktoren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.