Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Tuscany Guitars


El_Aba

Anbefalte innlegg

Kan dere med dark cherry sunburst knipse noen bilder? Det står spesifisert vintage tuner, men på enkelte bilder ser det ut til å være grover type.

Jeg la merke til tunerne jeg også, men de skal jo være av typen vintage, så det er sikkert bare en testmodell de har tatt bilde av der.

Bestilte min i sunburst klokka halv 3 i dag tidlig, skal knipse så fort den kommer ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 40
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Da har jeg fått min Tuscany Rush (Sunburst)

Legg merke til det utrolig kjedelige sengetøyet ;)

rush (1).JPG

rush (2).JPG

rush (3).JPG

rush (4).JPG

rush (5).JPG

rush (6).JPG

rush (7).JPG

rush (8).JPG

rush (9).JPG

rush (10).JPG

Et lite review

Gitaren er veldig bra satt opp. Den er intonert skikkelig og har lav action. Fretbuzz er ikke veldig merkbart, kun bittelitt på den lave E'en. Gitaren føles solid ut i henda og vekta er behagelig tung. Den kjennes ikke billig ut i det hele tatt.

Pickupene synger godt. De låter veldig bra clean. Jeg synes de låter bedre clean enn JB/59 comboen jeg har i LTD'en. Crunch låter også veldig, veldig bra. JB/59 comboen vinner på veldig high-gain.

Det som plager meg veldig imidlertid er at halsen er for tynn for mine hender. Nå er det lenge siden jeg har tatt i en ibanez wizard-hals, men jeg tenkte med en gang på denne da jeg pakket ut gitaren og spilte. Jeg får vondt i hånda av så tynne halser :angry: .

Trist, men det betyr at jeg dessverre må sende gitaren tilbake, med mindre noen andre her vil kjøpe den av meg? De som evt er interessert kan sende meg en PM. Sender gitaren tilbake om 2 dager.

Kjøpte den for 4655,- fra Rebel Music(.no). Prisen er igjen oppe i 6650,-.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.