Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Tuscany Guitars


El_Aba

Anbefalte innlegg

  • Svar 40
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hvor mye koster den? Står sikkert på siden, men jeg fant det ikke ;)

Sjekk GeMusikk så har du prisene uten noe problem

gemusikk.no har begynt å selge tuscany

sjekk der :rolleyes:

Bare for å presisere litt så har de ikke akkurat begynt å selge til kunder. De er jo en importør som selger videre til butikker. Jeg har faktisk ikke hørt Tuscany-gitarene selv, men kommer til å ha test-sessions med dem i nærmeste fremtid og gleder meg. Utseendet på instrumentene er jo kort fortalt litt kjedelig (bare standard-formene, men for all del god finish), men alt jeg har av inntrykk og tilbakemeldinger fra andre som har spilt på dem er positivt. For å få slengt på det som en tilleggsopplysning har butikken min nettopp begynt å selge dem, men siden jeg ikke har spilt på dem selv har vi dem ikke inne i butikken for prøving i skrivende stund (men det kan ordnes hvis noen kunder ønsker det). Tar rett og slett ikke inn ting på lager før jeg har tatt i det selv (med noen helt spesielle unntak). Det fine med at det er Ge musikk som har Tuscany-agenturet er at de er de desidert raskeste i bransjen på levering. F.eks i Oslo-området er standarden at man få en levering på ettermiddagen dersom man bestiller tidlig om morgenen. Så for alle som ønsker å prøve Tuscany er det stort sett en kjapp epost og en dag unna...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aha :rolleyes:

var bare innom sida og så de lå med pris så regna med de solgte dem.

Kan du ikke evt skrive litt om gitarene når du får testa de?

Litt spent på åssen de er i forhold til andre gitarer i samme prisklasse,får jo en brukt gibson les paul studio til samme prisen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.