Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

scheter gitar


htuyj

  

24 stemmer

  1. 1. hvilken av disse gitarene er best til rock

    • schecter hellraiser med emg pickups
      12
    • schecter synyster
      1
    • secter helleraiser c-1 fr
      5
    • andre
      6


Anbefalte innlegg

Du spør om noe det ikke finnes et svar på.. Det er som å spørre "hvilke av disse gitarene er best for musikk"

Spør om noe mer konkret og prøv gitarene selv hvis du er interessert i å kjøpe en av de.

jeg lurte mest på om de som har gitarene er førnøyd med dem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

synyster gitaren er jo en signaturgitar, og da betaler du ganske mye kun for navnet... Hvis jeg skulle anbefalt en Schecter gitar, måtte det være C-1 Classic, eller en av V-1 gitarene. Signaturgitarer er tøft i ett par måneder, og etter det, er det bare lame -.-

Endret av Hallstein
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Howdy..

Jeg stemte på "andre" og anbefaler deg å kjøpe deg en Schecter Hellraiser C7.

Du kommer til å bruke 2-3 uker på å venne deg til lengre/bredere hals og en ekstra streng, men gjør du det vil du leve lykkelig som medlem i 7`er klubben. Gjorde det samme i sommer, og kommer neppe til å gå tilbake til en 6 strenger igjen..

Uansett, Schecter lager bra utsyr, men kvalitetvariasjoner finnes, og som vanlig er den størst bland rimligere gitarer..

Lykke til..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

synyster gitaren er jo en signaturgitar, og da betaler du ganske mye kun for navnet... Hvis jeg skulle anbefalt en Schecter gitar, måtte det være C-1 Classic, eller en av V-1 gitarene. Signaturgitarer er tøft i ett par måneder, og etter det, er det bare lame -.-

kan få den til samme pris som hellraiseren

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Howdy..

Jeg stemte på "andre" og anbefaler deg å kjøpe deg en Schecter Hellraiser C7.

Du kommer til å bruke 2-3 uker på å venne deg til lengre/bredere hals og en ekstra streng, men gjør du det vil du leve lykkelig som medlem i 7`er klubben. Gjorde det samme i sommer, og kommer neppe til å gå tilbake til en 6 strenger igjen..

Uansett, Schecter lager bra utsyr, men kvalitetvariasjoner finnes, og som vanlig er den størst bland rimligere gitarer..

Lykke til..

maybe... er litt usikker på 7 strengs

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.