Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Karl-Johan Tele


Anbefalte innlegg

Sinnsykt fet gitar! Elsker den brunfargen. Hvordan treype er det i kropp og hals, og hvilke typer mikker er det?

Det er lind i kroppen og lönn i halsen med basewood.

Mickrofoner er no-name men det er utrolig bra lyd i dem, har åsså skärmt av dem med kopper i hullen til mikkene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dere svensker like å holde på den tida da Norge var under Sverige ja :lol:

utrolig spesiell gitar, kanskje noe dere Dahlberg er kjent for?

nei nei kall meg ikke svensk :lol: jeg er jo norskstatsborger men emigrert til sverige he he he.

Ja det er rett jeg og min kompis på Högbergs specilagitarrer liker og skape unike gitarrer som ingen andr har .

og Micke bygger gitarrer etter folks önskemål , ta en titt på hans side om du vill, du kasje finner noe morro saker der.

siden er litt seig nå men den skall bygges om snart. www.m-musikshop.se . Dahlberg er mitt egne namn på gitarrer jeg bygger og lakkerer men ses over og justeras og finslipes av Micke på musikshop. Micke har sitt egne merke kallt Högberg, jeghetter Dahl og han Högberg til etternavn så da blir det Dahlberg ettersom han legger siste hånda på den og er veldig flink og nöye med båndslipning , justeringer osv. Thats it ;)

Endret av Öystein
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er rett og slett HELT nødt til å ha en Tele igjen på et eller annet tidspunkt. Taco-Telen jeg hadde var meget digg!

Takk for alle koselige svar og att dere liker det dere ser.

Ja Aphelion jeg kan jo bygge en til deg som jeg kan ta med oppover i Januar da jeg skall på klassefest på Böverbru. :lol:

Det er bare og si hvordan du vill den skall se ut og hvordan pickuper du vill ha så kan jeg fixe det he he he.

Denne her er åsså til salgs om du er intressert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.