Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Louder bass


egharstorbass

Anbefalte innlegg

noen med erfaring som har spilt på en louder bass noen gang?? eg prøvde en og eg likte den like godt som min watwick til over 10 tusen.. vil høre om det er noen folk med en del erfaring som har en mening om denne bassen, tror det fins bare en louder bass, det er en kopi av jazz bass eller noe.. koster bare 2,5 men er alikevel en kjempe bass etter min mening

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Hvis man bare har 2500 å bruke på en bass synes jeg det er mye smartere å kjøpe en brukt Yamaha BB-serie eller noe liknende. Har prøvd et par Louder-basser, men aldri blitt veldig imponert.

Enig med Mytola. Kjøp heller en brukt Yamaha. Men en Louder kan du kanskje få for en tusenlapp og til den prisen er det ikke så ille. Men ville heller brukt litt mer penger og kjøpt Yamaha istedet.

Tror heller jeg hadde satset på SX basser fra Rondo Musicenn å kjøpe inn en Louder. SX bassene har fått meget bra kritikk og er i en ganske så bra prisklasse.

Endret av Roffa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet at det er en stund siden tråden ble startet, men siden det ikke har kommet noen direkte indikasjoner på at trådstarter har kjøpt seg bass så poster jeg likevel :)

Når det kommer til Louder bass-gitarer så regner jeg med det er kvalitetsmessig ganske likt som Louder-gitarer; jevnt over mye som er mindre bra, men ett og annet blinkskudd innimellom. Jeg har prøvd noen Louder el-gitarer og det har vært mye dårlig, men jeg eier personlig en som er godt på høyde med en mex-strat etter et pickup-skifte. Sånn sett tror jeg du kan få en god Louder-bass også, men for guds skyld prøv før du kjøper. Det gjelder vel egentlig alle basser som er i denne prisklassen nye.

Men en brukt Yamaha er nok uansett bedre, det er vel ikke til å komme bort fra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.