Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Har spilt inn ferdig skive


Kolokovsky

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har det siste året spilt inn en skive med litt div musikere i Oslo, men da jeg nå bor i Bergen må jeg finne nye mennesker å jobbe med.

Musikken er i gaten alternativ rock, inspirert av veldig mye forskjellig men kan nevne:

Radiohead

Pink Floyd

Foo Fighters

King Crimson

Suede

Bowie

Muse

NIN

etc...

Selv synger jeg, og kan evt spille litt gitar (men IKKE lead). Jeg trenger følgende instrumenter:

Gitar (helst 2)

Synth (helst 2)

Bass

Trommer

Fordel om du kan kore litt, men hvis ikke får vi håpe at de andre kan:)

Jeg er selv fornøyd med resultatet av skiven, og har et håp om (og faktisk sterk tro på) at andre også kommer til å like musikken min - FORUTSATT at jeg kommer meg ut og får spilt live! Og der kommer kanskje du inn i bildet?

Sjekk ut http://www11.nrk.no/urort/Artist/KOLOKOVSKY/default.aspx så kan du sjekke om du tror at vi kan få til noe sammen.

Ta kontakt på chris.kolokovsky@gmail.com hvis du er interessert.

Endret av Kolokovsky
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg spiller gitar og korer og holder meg innenfor samme sjangre. Men så spørs det vel hvor mye interesse du har av å jobbe med en 17 åring :P Ser ikke på meg selv som dyktig, men hadde vel vert gøy. Ellers kjenner jeg en dyktig trommis som også korer, og holder seg innen de samme sjangrene. Han er dyktig, men også 17 :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei du!

Jeg setter stor pris på interessen, men hadde vel sett for meg bandmedlemmer som det går an å ta en (lovlig) øl med :P Jeg er vel også litt der at jeg må ha folk som må være rimelig dyktige - det er ganske mye som skjer på skiven, og det blir en (morsom) utfordring å arrangere for livespilling! Rytmegitar spiller jeg evt selv ved behov.

Som sagt: takk for interessen!

Christian

Jeg spiller gitar og korer og holder meg innenfor samme sjangre. Men så spørs det vel hvor mye interesse du har av å jobbe med en 17 åring :P Ser ikke på meg selv som dyktig, men hadde vel vert gøy. Ellers kjenner jeg en dyktig trommis som også korer, og holder seg innen de samme sjangrene. Han er dyktig, men også 17 :P
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Hei!

Dette var utrolig stilig musikk!

Jeg er 18 om en måned.

Jeg elsker Pink Floyd, King Crimson og Bowie og spiller gitar (lead). Jeg kan ikke spille metallfort, men utenom det så kan jeg gjøre mye artig. Jeg kan også synge kor, komme med innspill og jeg elsker å spille live!

Hvis du er interessert i det jeg gjør idag (og som jeg sikkert fortsatt kommer til å gjøre) kan du ta en titt på: bandet mitt.

Mvh Jørgen

Endret av Kossoff
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.