Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Fender Deluxe Reverb II


Anbefalte innlegg

Hei. Har lett etter en antydning om hvor mye jeg kan legge ut min Fender Deluxe Reverb II for.

Fikk den av min onkel da jeg begynte og spille gitar, men har nå bytta til bass så da vil jeg gjerne selge denne forsterkeren.

Den er i bra stand, aldri hatt noen problemer med den.

Siden jeg bare fikk den av min onkel for noen år siden, så har jeg ikke så mye peiling på detaljer osv, men en kamerat av meg sa at det var en "legendarisk" forsterker og at jeg kunne få igjen brukbart med penger for den(Nå vet ikke jeg om han egentlig har peiling da men).

Hvis det er noen som kunne hjelpe meg med et pris anslag, eller gi meg noen tips om hvordan jeg finner ut mer om detaljene med denne forsterkeren så hadde jeg satt utrolig pris på det!

(Postet her i stedet for Kjøp/salg delen, siden det sa at det ikke var noe diskusjonsforum i regeltråden. Hvis dette er feil sted også så si ifra så sletter jeg topic).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Årmodell er jo et faktor som ofte har noe å si. Og hvor lenge siden det er rørene ble byttet, hvor mye dne er blitt spilt på og hvor mye du har kjørt den med høyt volum osv.

Men du får ihvertfall ikke mindre enn halvparten av nypris viss forsterkeren virker som den skal.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.