Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Flying V byggesett


Anbefalte innlegg

Kjøpte et byggesett fra Gitarhuset for en tid tilbake, og dette havnet hjemme på roterommet:

DSC02299.jpg

Det var dette byggesettet: http://www.gitarhuset.no/ProductPage.aspx?PID=2182

Huller for bridge og tailpiece var ikke laget på forhånd, så det ble en liten utfordring for meg.

For å gjøre en lang historie kort, dette endte jeg opp med en liten uke senere:

DSC02342.jpg

Dette bildet avslører litt for mye, må være pga. blitzen. Plekterbrettet er mye mørkere og ser tettere ut enn på bildet.

Men skulle gjerne hatt en slags kantlist rundt hele plekterbrettet, ser litt skarpt og ujevnt ut..

Jeg brukte ikke det plekterbrettet som fulgte med, men laget mitt eget fra en gitterdør til et kassert computer-rack.

DSC02308.jpg

Lakkeringen gikk unna med spraybokser og et par dager.. Brukte 2 rødfarger, svart og masse klarlakk. Fra Biltema....

DSC02309.jpg

DSC02316.jpg

Har flere lakkbilder, men det er sikkert grenser for hvor stor interessen for de er! :P

Og lyden er helt ok, er nok ikke verdens beste mikker som er med i dette settet, men som sagt, helt ok lyd. Kraftig og fyldig, minner litt om Explorer lyden.

Synes den passer godt inn på Gibson veggen min... (De to andre er dog ekte saker....)

DSC02338.jpg¨

Alle bildene jeg har fra dette kan sees her: http://s305.photobucket.com/albums/nn210/a...mview=slideshow

Endret av askret
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå må jeg si at jeg vanligvis ikke liker V-gitarer noe voldsomt, men den der var bare RÅ...

Drittøft plekterbrett, må ha vært noe styr å få tatt gradene på det?

Endret av hkurt
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.