Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

tenk deg om før du kjøper en Epiphone !!


Mr.Bungle

Anbefalte innlegg

Står ikke noe om hvilken type or toppen er laget av. En topp laget av or spon er fortsatt laget av or. Men likevel lite pent. Leste litt i linken, og tanken slo meg om kopi. Korea er ikke i den delen av verden hvor det skjer minst kopiering av kjente merker...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg snakket med han ene av gitargutta på Marios (Sound 1) her om dagen og spurte litt om dette med Epiphone. Han kunne fortelle det at han hadde en Epi fra 2000 og den var så dårlig at det var til å grine av. Usolid og ja, sjarmløs. Men han fortalte at i de siste årene så har Epi tatt seg i nakken og gitarene de leverer i dag er av veldig bra standard. Han har prøvd flere av modellene og kunne med bind for øynene fortelle hvilken som var fra 2000 og hvilken som var av det nye forbedrede slaget. Så det spørs litt på hvilket år den gitaren påd bildet er fra, og hvilken modell det er.. Bare en tanke, skal ikke svelge alt man leser på internett rått :P

Ikke at jeg har penger til å knekke en ny Epi for å sjekke hva som er inni ;D

Nei, kjøp Dean! Eller hva mr. Bungle? ;D hehe tuller bare!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man må heller ikke ta det som en selger hos Sound1.no eller en annen butikk for å være god fisk heller liksom ;-)

Gitarlæreren min som er ansatt hos Musikanten i Fredrikstad skryter faktisk veldig av Epiphone og har en selv. Mine erfaringer med Epi er også svært gode. De leverer god kvalitet til en rimelig penge. Har prøvd Epiphone Les Pau Std., Les Paul Studio, og SG G400... gode gitarer som ikke koster skjorta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heh...slår ikke kameraten min sin gamle Morgan LP kopi...skulle trudd den var lagd av gipsplater!

Forresten synes jeg ephiphonene er fine for stramt budsjett, ca likt som mex standard. Elektronikken er populært å bytte, det er ikke en dum mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Epiphone bruker vinyl-film ja..

Sammenlign to like modeller, og du ser sansynligvis at mønsteret i treverket er helt identiske...

Tror nok Gibson (som tross alt eier og styrer Epi) har et forklaringsproblem nå, denne gitaren er på ALLE gitar-forum nå..hehehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Epiphone bruker vinyl-film ja..

Sammenlign to like modeller' date=' og du ser sansynligvis at mønsteret i treverket er helt identiske...

[/quote']

OK..jeg sppøkte jo bare. Epiphone bruker vinylfilm? Svært tvilsomt. :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.