Web Analytics
Jump to content

Boffen [12.07.09)

Boffen
 Share

Recommended Posts

En stund siden sist jeg la ut bilder her. Siden den gang er det byttet hus og det er kommet en ny gitar. Bildene er ikke særlig å skryte av, men det viser det vesentlige.

Nyeste Anskaffelse: LTD EC-1000:

_DSC1706.jpg

Squier Stratocaster MiJ og Kramer Pacer Custom II, sistnevnet er til salgs:

Kramerogstrat001.jpg

Alle gitarene:

_DSC1707.jpg

_DSC1708.jpg

Pod XT og computermaskindata (Det er et tastatur der da jeg egentlig har en ekstern skjerm ved siden av):

_DSC1705.jpg

Tja, det er en Pacer Custom II med en vanlig Pacer-hals. Kroppen bærer preg av å ha vært gjennom en rimelig dårlig paintjob, og halsen har en ganske stor flekk på hver side av halsen, helt øverst, hvor lakken har gått vekk eller noe, og treverket er rimelig slitt. Ellers sitter det en SD Custom 5 i bridge, og to stock SD-er i hals og mid. Original Floyd. Tenker meg mellom 1500-2000 for den. Topp kvalitet på delene, så er jo en ganske god kandidat for noen som ønsker å fikse litt på en gitar selv.

Floyden fungerer som ny, og jeg har ikke byttet strenger på mer enn et halvt år, og den er fortsatt stemt(Strengene er jo ikke akkuratt noe særlige lenger, da : P). Den fungerer helt som om den skulle vært ny, den ser bare ikke ny ut. Ja, jeg bor på østlandet.

Edited by Boffen