Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Pål V


Anbefalte innlegg

Mye sies i min profil her inne.

Men kan utenom den si at jeg jobber i Olje og gass bransjen som HMS Koordinator og Sikkerhetsleder. Jobber for tiden altfor mye, men kompenserer dette med å handle nye gitarer på nett.... Nu vel... he he...

Har en "sprø" sans for humor og er veldig energisk til tider. Er positiv til positive folk, og negative folk holder jeg meg langt unna. Prøver så langt det lar seg gjøre å være ærlig. Kan ikke være det hele tiden, bestemor ER gammel, men man kan ikke si det til henne hvis hun spør... Skjønner!! ;)

Driver med sykling, fotball, fridykking og tinderangling når jeg ikke er på jobb eller spiller gitar.

Bor som nevnt i Bergen, men kommer fra Melhus (noe sør for Trondheim) og er et godt stykke over normalt interessert i musikk av typen heavy/metall.....

Jeg har en fasinasjon for heavy med kompliserte musikalske aner... Altså noe som er noe progressivt og/eller utfordrer mitt øre.

TOTO, Dream Theater, Symphony X, Steve Vai, What about Bob, Dream Police, Masterplan, GAMLE Helloween (Kiske tiden) etc....

Jeg har ingen ambisjoner om å leve av musikken lengre, det har jeg gjort en periode på noen år og den tiden var fantastisk, men brutal.... He he... Så da må man ty til Olje miliardene her på berget! :-) Safe bet!!!! Det herlige med å dra på turne er at man får møte de man har sett opp til hele livet musikalsk sett og at man lærer fordømt mye på veldig kort tid. :)

Liker å ha ting i orden og bruker litt tid på bil og hjem. Har en BMW fra 98 godt med utstyr og en herlig rekke sekser med nok hester ;)

Jeg er egentlig utdannet som møbelsnekker (bla annet) for mange år siden, og har brukt den utdanningen ved å bygge noen gitarer fra bunn. Har brukt de ved konserter og div spillejobber opp gjennom tidene. Hvor de er nå?.... Aner ikke.... Jeg har flyttet sikkert 10-15 ganger og da forsvinner det ett og annet i flyttelasset... (Grrrrr)....

Jeg er en sosial mann, stort sett, og bor du i nærheten og vil ta en pils, prate musikk og kanskje jamme litt, så er jeg sikkert med! :-). Gøy det!

Med andre ord "Jeg er en person som liker personer som liker folk"...... ehhh...ja!

Snakkes! ^_^

Endret av Pål V
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Symphony X, NICE. Velkommen skal du være ;)

Ja! Sykt bra band! Må innrømme at det har tatt litt tid til å få det inn i hodet mitt... (mener å ha Olympus (??) plata stående i hylla ca 1 ÅR før jeg satt meg ned og lyttet...).. :blush:

Men nå sitter det godt kjenner jeg!... Herlig musikk!

Og takk :)

Endret av Pål V
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fridykking ser så sykt fett ut, missuner deg

Det er fævli fett!!! Det er ikke verre enn å begynne ;)

Bedre å dykke uten oksyjen på ryggen. Da slipper man å høre de lydene utstyret lager... Man kan nyte stillheten og sjøen...

Hmmm... I noe kortere intervaller da, men men.... Det er nok baksiden av medaljen... ha ha ha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dream Police! :D ooog Toto

Stjerne i boka mi :)

Var du på konserten på Fredrikstad stadion den 30.mai? Dream Police :wub:

Jeg har ennå (og kommer ikke til å få oppleve heller, slik det ser ut nå) ikke fått oppleve TOTO live!!!! ALLE gangene jeg hadde planer om å dra ned, så har det kommet opp situasjoner hvor jeg ikke kunne prioritere meg selv.... Trist for meg. For nå er det jo for sent... Fikk du med deg konserter med de?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var du på konserten på Fredrikstad stadion den 30.mai? Dream Police :wub:

Jeg har ennå (og kommer ikke til å få oppleve heller, slik det ser ut nå) ikke fått oppleve TOTO live!!!! ALLE gangene jeg hadde planer om å dra ned, så har det kommet opp situasjoner hvor jeg ikke kunne prioritere meg selv.... Trist for meg. For nå er det jo for sent... Fikk du med deg konserter med de?

Jeg har sett Toto i Fredrikstad 2005 og i Oslo 2006, Fredrikstad konserten var en av de beste konstertene jeg har vært på noensinne (Sammen med Dream Theater på Rockefeller (!) i 1999). Både Lukather og Philips var helt i toppsjiktet den dagen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var du på konserten på Fredrikstad stadion den 30.mai? Dream Police :wub:

Jeg har ennå (og kommer ikke til å få oppleve heller, slik det ser ut nå) ikke fått oppleve TOTO live!!!! ALLE gangene jeg hadde planer om å dra ned, så har det kommet opp situasjoner hvor jeg ikke kunne prioritere meg selv.... Trist for meg. For nå er det jo for sent... Fikk du med deg konserter med de?

var på guttetur til Krakow.

dagen etter vi bestilte turen, hørte jeg om konserten.

jeg begynte nesten å grine. flere av kompisene mine var der..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Siste aktive tråder

  • http://www.BILDELERstore.co.no

  • Støtt driften av GitarNorge


  • Https://Www.AutoDELER.co.NO
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.