Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Ny sang - Everything among us


thimzity

Anbefalte innlegg

Takk for fine tilbakemeldinger.

Ja gitarlyden er så som så, ettersom jeg er fattig student og alt jeg bruker til å spille inn er en gammel line6 pod som jeg har hatt i årevis.

Jeg har brukt et programm som heter Magix Musicmaker Producer Version 14 (eller noe sånt), og det ligger synther, trommer og stryke instrumenter i programmet, som nedlastbare pakker (gratis).

Er nok kanskje ikke et profft programm eller noe sånt, men var det eneste jeg fant som var "nedlastbart" på nettet, og har puttlet litt med det og syns det egentlig er nokså allright. Sparer til mac og logic express, så da blir det nokk litt mer lyd.

Grunnen til at jeg har så lite gitarspilling, var fordi jeg ville bare ha gitarspilling som en solo, og resten skulle være styrkeinstrumenter.

Men igjen, takk for fine tilbakemeldinger:) kommer nokk flere sanger i samme sjangeren.

Edit: trommene og strykerne ligger ikke inne med ferdige sammensatte akkorder, men som instrumenter, både med og uten effekter (delays, chorus etc.) brukte tastaturet som "tangenter" hvis du skjønner.

Endret av thimzity
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.