Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

KRISE!


Knopfler-fan

Anbefalte innlegg

Danelektro Free Speech Talk Box viser seg å være umulig å få tak i i norge! :( Også jeg som hadde gleda meg sånn til å spille bon jovi sanger på skikkelig vis for en skarve tunsning... Finner ingen som har de inne, og alle sier bare at de ikke kommer til å ta inn flere...

Er det noen som har peiling på hvor det enda er mulig å få tak i? Kanskje den lokale sjappa hos noen av dere enda har en stående på lager? Trenger virkelig all hjelp jeg kan få! Måååå ha den talk boxen....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Problemet er det at de som importerer Danelektro har sluttet å importere dette merket. Det er ingen som får tak i det lenger. Har snakket med Marios, Tabs musikk +++ men alle har samme levrandøren, og han leverer ikke mer. Tenkte bare at hvis jeg skal bestille fra f eks USA, blir vel frakten ganske dyrt, pluss at det sikkert vil bli litt stress med garanti osv... Har jo selvsagt vært inne på tanken, men hadde jo håpt å finne noe her til lands. Men et svært mulig alternativ er jo land som sverige da selvsagt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

www.activemusician.com

sjekk ut ... $97.99

skal du handle der må du ha bekjente i USA, men ... ville sendt en e-mail og spurt om de kunne gjøre et unntak .... somregel så gjør de det !

har du bekjente i USA så koster UPS Groundshipping $6.95

og sendes den som vanlig postpakke så koster det ikke mer enn mellom $5 og $10 til norge ...

fra usa til norge med UPS koster den nok mellom $40 og $50 !

får du bekjente til å sende eller andre så be dem om å krysse av for GAVE ... gaver under kr.1000,00 er momsfritt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjekk ut eBay! Masse billig Danelectro, frakta på f.eks Super Chorusen min kom på rundt 10-15 dollar, som hevet prisen til hele 34$ :shock:

Så, der er det mye billig å hente, og det er ikke lsik at alle de som skriver kun Amerika ikke sender overalt, har aldri opplevd noe annet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei gave under 500 er momsfritt.

venligst sjekk www.toll.no

Finansdepartementet har med virkning fra 3. juli 2003 hevet grensen for toll- og avgiftsfritak for gaver fra utlandet til 1000 kroner. Som en følge av dette, er det foretatt følgende forskriftsendringer:  

I Forskrift av 12. desember 1975 (nr. 12) om beregning og oppkreving av merverdiavgift ved innførsel av varer.  

§ 5 første ledd nr. 1 første punktum skal lyde:  

1. Gavesendinger av verdi under kr 1000,-.  

II Forskrift av 12. desember 1975 nr. 1 om toll- og avgiftsfritak for visse gavesendinger som føres inn til bruk for vedkommende selv eller dennes familie.  

§ 1 skal lyde:  

Varer i gavesendinger av verdi under kr 1000,- kan leveres avgiftsfritt når varene innføres til bruk for vedkommende selv eller dennes familie. Fritaket gjelder ikke brennevin, vin og tobakksvarer (herunder sigarettpapir) og heller ikke masseforsendelser av varer fra utlandet til en eller flere adressater her i landet.  

kan jo legge til linken hvis du vil lese selv !!

greit å ha sjekket sånne ting serru, når man handler mye fra Utlandet.

http://www.toll.no/rundskriv/EKS/2003_484.html

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.