Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Strat prosjekt!


Anbefalte innlegg

  • Svar 42
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Okey!

da har Emg'ene kommet!

har skrudd de fast i plekterbrettet, men venter med å installere det i gitaren til gitaren freses.

det gjøres på Tirsdag forresten! :D

skal se om jeg får tak i et kamera og får tatt bilder av det. Mangler fortsatt SPC'n, men den kommer snart :)

Det er et kirk hammet emg-sett..

eller, 81-sa-sa. orket ikke vente på å finne det brukt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

vært stille lenge nå!!

fikk floyden i dag!

gotoh.jpg

Så nå ser stratten slik ut:

diystrat.jpg

skal frese på torsdagen, og da blir det også frese mer plass inni gitaren, ble litt lite plass med alle kablene.

EMG'ene har også kommet!! 81-SA-SA med SPC. :)

emgs.jpg

emgbak.jpg

begynner å bli bra nå! :D har alt jeg trenger, har byttet stemmeskruer, og nut..

Forresten. hadde floyd rose 2 før, og der var skruene som festet nut'a igjennom halsen fra baksiden.

På Gotohen så er skruene mye mindre, og går ikke igjennom halsen, de er både kortere og mindre i diameter. + at den nye nut'a har for grove gjenger til de gamle skruene. what to do? krunglete skrevet kanskje. :)

Endret av LesMarshall92
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
stratten.jpg

der! nå er den så godt som ferdig !!

har ikke fått tatt bilder av fresejobben, og ikke fått tatt flere bilder heller, da jeg har vært opptatt med å spille på den, og justere, osvosv :)

Lekker gitar! Syntes sagmugg og lim hørtes litt scetchy ut, og ville nok gått for noen hardwood plugger selv. Så ogs at du hadde problemer med holde stemmingen p den. Det er litt trist.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lekker gitar! Syntes sagmugg og lim hørtes litt scetchy ut, og ville nok gått for noen hardwood plugger selv. Så ogs at du hadde problemer med holde stemmingen p den. Det er litt trist.

det er noe rart med den, spesifisert i floyd tråden min :)

sagmugg og lim funker fjell det :D

er ganske fornøyd med gitaren nå ja, ble så godt som helt lik som det jeg hadde tenkt :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du kobla SPCen på bare singlecoilene, eller på alt? Hvis du har kobla den kun på singlecoilene, vil jeg gjerne vite hvordan det gjøres :) De to som har lodda for meg før, har nemlig ikke fått det til... Jeez :P Må kjøpe meg loddebolt og skaffe meg litt peiling tror jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.