Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Gibson vs. Epiphone


perth

Anbefalte innlegg

Det er gutta i Thulsa Doom som driver den. Dvs gamle Gartnerlosjen gjengen. De har øye for gode gitarer og driver siden av ren snillhet (og seff at de kommer over fete gitarer i hytt og pine :P) I tillegg har de ett svakt hjerte for Gibson.. og slikt liker vi :>

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er gutta i Thulsa Doom som driver den. Dvs gamle Gartnerlosjen gjengen. De har øye for gode gitarer og driver siden av ren snillhet (og seff at de kommer over fete gitarer i hytt og pine :P) I tillegg har de ett svakt hjerte for Gibson.. og slikt liker vi :>

Det er helt riktig... sjekk den Custom'en til 13500 som kom inn i går... NAMM!!! :mrgreen: :D :mrgreen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sitter her og gråter jeg. Assa, jeg har spilt på mange epiphone gitarer og jeg syns at gibson er et bedre valg. Epiphone har ræva lyd, alt med bånd og strenger passer liksom ikke (bare rot) , Feelingen er så å si lik null og hvorfor idet hele tatt bruke penger på en gitar man er sikker på at man bytter ut etter 3 måneder. kjøp eller no dyrt men bra. da vil du ha mer glede. promise!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.