Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Gibson LP pick guard/plekterbrett


pwdrfngr

Anbefalte innlegg

Jeg har kjøpt meg ny Les Paul, og den kom ikke med montert plekterbrett. Så jeg tok frem verktøyet og skrudde det fast slev, noe som jeg føler jeg ikke fikk helt til. Det viste seg at brettet ikke kom helt inntil neck-pickupen og mutteren under brettet gnagde litt inntil lakken. Dessuten var gitaren stiligere uten. Så bestemte jeg meg for å demontere det igjen, og nå sitter jeg igjen med to hull i gitaren, ett nede på siden og ett over neckpickuppen. Hullene ser ikke så bra ut, de fliser litt og jeg er redd lakken skal begynne og sprekke.

Bør jeg skru skruene ned igjen i hullene?

Det er en av de Les Paulene på halv pris: Gibson Les Paul Standard Faded Honeyburst 50's neck.

Endret av pwdrfngr
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man må jo tilpasse gitaren slik at den ser best mulig ut! I mitt tilfelle hjalp det bra Ã¥ ta bort brettet.

Skulle det oppstå noen hull i lakken kan jo dette også være en bra ting! Folk betaler jo tusenvis av kroner for at gitarene deres skal se ut som misshandla planker og pinne-ved! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 7 years later...
  • Skoggy locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.