Web Analytics
Jump to content

Mitt hjemmestudio - nye bilder 26.april

tHeMuTh|n
 Share

Recommended Posts

Tenkte jeg skulle legge ut et par bilder av studioet mitt slik det blir nå som jeg har flyttet. Ikke helt ferdig ennå, bl.a mangler en skjerm (kjører to stk) og stativer til høytalerene. Dessuten skal jeg bytte skrivebord og jeg har ikke fått med meg kontorstolen ennå.

Snart legger jeg ut bilder av rommet ved sidena v, hvor jeg skal spille inn tingene, hvis noen er av interesse å se :)

-sett fra siden-

studio01.jpg

-overblikk

studio02.jpg

-mikseren og outboards-

studio03.jpg

-yamaha-

studio04.jpg

Ingen har påtått at det er noe abnormalt. Men det ser "mindre" ut enn det er. Motif'en betalte jeg 10 000 for ny.. :) Har egentlig mest lyst på Motif ES serien da. Skal legge ut noen bilder så snart jeg har fått på plass alt, så ser det fetere ut :)

Spenstig. Jeg får ikke brukt mitt lydkort idag, p.g.a 1.stk videoredigeringskort, 1.skt. ide controller og 1.stk. trådløst nettverkskort. Og på min fujutsi siemens er det bare 3 (!) pci slotter. Utrolig irriterende. Vurderer å kjøpe meg guitarport så jeg i det minste kan ta opp gitar. Er det mulig å få bra lyd med den, og er den fin å samkjøre med cubase?

Jepp..

får få tak i et kamera .

Kjenner en som jeg tror har ett.. høre , skal dere få bilder av rommet mitt :P hehe .. har lax studio :D hehe.. hvis jeg skulle skrivi en nettside til det hadde det vært som :

"nilsefix studios er et miljø som kan skifte stemninger som gjenspeiler musikken din. Mørkt og intenst eller lyst og fint med utsikt til havet." hahahahahaha!! ...

hehe .. Neida..

Nilsefix

Sånn...nå er det flere bilder her. Nå har jeg fått inn riktig skrivebord og fått gitarene på veggen og litt annet. Dessuten har jeg lagt ut et bilde av mikker og gitarpedaler

Men fortsatt mangler den andre skjermen, samt noe å henge bak skjermene. Og den digge store kontor/studiostolen min som fortsatt står i Østfold. Og så skal jeg pøse på med litt flere outboards i sommer tenker jeg. En preamp eller to og litt mer snacks :)

Og JA..jeg HAR harry stol. Men det er ikke min feil. IKEA hadde lagt den på feil plass...dvs. under "sort stol". Men det oppdaet jeg ikke før i sted da jeg pakket den ut

:)

-mikker og pedaler-

studio05.jpg

-vinkel 1-

studio06.jpg

-vinkel 2-

studio07.jpg