Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Fender Princeton 65 DSP


Thomas

Anbefalte innlegg

Noen som har erfaringer med denne forsterkeren, eller noen lignende? Koster ca. 4500 i Norge, planen min var å kjøpe den for ca. 2700kr, så nei, den kan ikke sammenlignes med alskens mesa/boogie håndbygde forsterkere levert av din favoritt gitarhelt på døra, men håper den duger greit for prisen. Noen erfaringer/synspunkter? Nei, jeg er ikke interessert i en Marshall amp med en haug av overdrive osv., jeg innser at Marshallforsterkere (og andre med tilsvarende lyd) absolutt har et bruksområde, men det er ikke mitt. Jeg skal ha fender forsterker, eller en annen med tilsvarende lyd (og forslag til disse er selvfølgelig velkomne).

Trykk her for Fenders side om forsterkern, med spesifikasjoner osv.

2267400030_md.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, er nok dårlig med rør der i gården, kan ikke forvente allverden for 2700.. Om du har noen gode røralternativer til tilsvarende pris må du gjerne komme med de, men jeg har min tvil til hvor mange som dukker opp (det er selvfølgelig mulig å få tak i en rørforsterker til den prisen, men da kjøper jeg heller en transistor - med mindre det er noe oppriktig galt med prisnivået på en forsterker som gjør at den blir alt for billig).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.