Web Analytics
Jump to content

Fender Princeton 65 DSP

Thomas

Recommended Posts

Noen som har erfaringer med denne forsterkeren, eller noen lignende? Koster ca. 4500 i Norge, planen min var å kjøpe den for ca. 2700kr, så nei, den kan ikke sammenlignes med alskens mesa/boogie håndbygde forsterkere levert av din favoritt gitarhelt på døra, men håper den duger greit for prisen. Noen erfaringer/synspunkter? Nei, jeg er ikke interessert i en Marshall amp med en haug av overdrive osv., jeg innser at Marshallforsterkere (og andre med tilsvarende lyd) absolutt har et bruksområde, men det er ikke mitt. Jeg skal ha fender forsterker, eller en annen med tilsvarende lyd (og forslag til disse er selvfølgelig velkomne).

Trykk her for Fenders side om forsterkern, med spesifikasjoner osv.

2267400030_md.jpg

Nei, er nok dårlig med rør der i gården, kan ikke forvente allverden for 2700.. Om du har noen gode røralternativer til tilsvarende pris må du gjerne komme med de, men jeg har min tvil til hvor mange som dukker opp (det er selvfølgelig mulig å få tak i en rørforsterker til den prisen, men da kjøper jeg heller en transistor - med mindre det er noe oppriktig galt med prisnivået på en forsterker som gjør at den blir alt for billig).

• 2 months later...

Ikke kjøp transistoramper, du vil angre på det senere, noe jeg gjør, for nå har jeg ikke råd til ny poweramp, selv om jeg selger den jeg har nå.

Du finner vel brukt fender rør i circa samme prisklasse ville jeg tro