Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

In Flames


Roar

In Flames  

57 stemmer

  1. 1. Hvilket album liker du best?

    • Lunar Strain
      0
    • Subterranean
      0
    • The Jester Race
      9
    • Whoracle
      2
    • Colony
      4
    • Clayman
      21
    • Reroute To Remain
      7
    • Soundtrack To Your Escape
      5
    • Come Clarity
      7
    • A Sense of Purpose
      2


Anbefalte innlegg

  • Svar 111
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Gjest Thunder Fingers

Dere er jo hardcorefan i stilen metallicafolkene! Jeg bøyer meg for deres fantastiske og geniale egenskaper og helt klart overlegne musikksmak! Gratulerer!

Endret av Thunder Fingers
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Thunder Fingers

Det var ikke det jeg tenkte på, tenkte mer på "alt etter Jester" suger attituden, mye det samme som Metallicafansen har for det etter and Justice for all..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var ikke det jeg tenkte på, tenkte mer på "alt etter Jester" suger attituden, mye det samme som Metallicafansen har for det etter and Justice for all..

Leste ikke godt nok der, nei.

Vel, det er en stor forskjell der. Majoriteten av Metallicafansen liker jo det gamle bedre, det er jo jævla lett å skjønne, se på setlistene de kjører.

Med In Flames er det derimot annerledes, det tok jo ikke ordentlig av for de før videoen til Cloud Connected ble sluppet. Se på setlisten deres

og hør hva de sier om de gamle skivene. De som liker det gamle er i mindretall og de spiller knapt nok noe som helst fra de eldste når de spiller live.

For min del er Jester Race lett det beste de har og de kommer aldri til å komme i nærheten av den skiva igjen. Den har rett og slett en feeling jeg ikke får av de andre skivene.

Bortsett fra sisteskiva, så synes jeg jevnt over alt er bra. Men jeg hører knapt på de lengre og når det først skal kjøres på med In Flames, er det Jester Race. 10/10 skive og slik kommer det alltid til å være.

Fy faen så kult å skrive "In Flames we trust" ikke er.

Endret av Roar
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Thunder Fingers

Du har forsåvidt rett, når jeg så de på Hove i fjor så var det vel lite fra før Clayman som ble spilt, Only for the weak, selvfølgelig.. Hoveddelen kom vel faktisk fra Reroute to remain, noe som absolutt ikke var meg i mot (genial plate) Men tror de hadde med Ordinary Story og, uten at jeg husker det 100%...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.