Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

In Flames


Roar

In Flames  

57 stemmer

  1. 1. Hvilket album liker du best?

    • Lunar Strain
      0
    • Subterranean
      0
    • The Jester Race
      9
    • Whoracle
      2
    • Colony
      4
    • Clayman
      21
    • Reroute To Remain
      7
    • Soundtrack To Your Escape
      5
    • Come Clarity
      7
    • A Sense of Purpose
      2


Anbefalte innlegg

Gjest Thunder Fingers

Må si "Man Made God", ellers så er jo Only for the weak, System, Dawn of a new day, the quiet place og bullet ride meget tøffe sanger.. Jeg må skaffe meg flere album, jeg har egentlig bare Reroute to remain, Clayman og The Tokyo Showdown..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 111
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Gjest Thunder Fingers

Nah, Bjørn så nå ned mot der vi sto gjentatte ganger på Hove, synes ikke de var så konsentrert på Gitarene.. Peter valset nå rundt på scenen der og var litt her og der.

Jeg mistet stemmen etter konserten, så.. en god opplevelse :D Spilte bra og hadde et godt scene show hadde de og.

Hører de får mye kritikk for at de bruker backing track, og jeg velger å tro at dette er fra de uinvidde idiotene som "hører keyboard og synth men ser ingenting", Jeg mener at lydmessig så hører mann at de spiller, og spesielt Anders er vertfall live, og ta tar jeg ikke pointet i at så kompetente musikere som er på scenen der skulle ha brukt backingtrack. (De hadde tilogmed blitt buet av scenen for dette engang?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nah, Bjørn så nå ned mot der vi sto gjentatte ganger på Hove, synes ikke de var så konsentrert på Gitarene.. Peter valset nå rundt på scenen der og var litt her og der.

Jeg mistet stemmen etter konserten, så.. en god opplevelse :D Spilte bra og hadde et godt scene show hadde de og.

Hører de får mye kritikk for at de bruker backing track, og jeg velger å tro at dette er fra de uinvidde idiotene som "hører keyboard og synth men ser ingenting", Jeg mener at lydmessig så hører mann at de spiller, og spesielt Anders er vertfall live, og ta tar jeg ikke pointet i at så kompetente musikere som er på scenen der skulle ha brukt backingtrack. (De hadde tilogmed blitt buet av scenen for dette engang?)

Hadde litt av det inntrykket at de ikke var like tilstedeværende som anders. Anders er virkelig inspirerende å se på live. Det at in flames bruker backing er meg fullstendig likegyldig! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Thunder Fingers

hahaha, Nei, det å være like tilstedeværende som Anders skal godt gjøres!

og med backing track så mener jeg ikke bare synth og keyboard, men enkelte ondsinnede rykter skal ha det til at ALT (Trommer, Gitar, Bass, Vokal) skal være innspilt på forhånd. Det hjelper jo at disse idiotene som sikkert ikke spiller gitar selv ser at Bjørn, Jesper og Peter ikke er plugget i noe sted, og ikke overhodet tenker over "trådløst"..

edit:

Playback er ordet jeg er ute etter!

Endret av Thunder Fingers
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hahaha, Nei, det å være like tilstedeværende som Anders skal godt gjøres!

og med backing track så mener jeg ikke bare synth og keyboard, men enkelte ondsinnede rykter skal ha det til at ALT (Trommer, Gitar, Bass, Vokal) skal være innspilt på forhånd. Det hjelper jo at disse idiotene som sikkert ikke spiller gitar selv ser at Bjørn, Jesper og Peter ikke er plugget i noe sted, og ikke overhodet tenker over "trådløst"..

edit:

Playback er ordet jeg er ute etter!

De bruker jo playback på nesten alt av akustisk gitar. Ganske slapt, synes jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg la merke til playback en gang, og det var på come clarity, og det låt ikke videre pent når bjørn og jesper kicka inn med 6505'a sine :huh:

Jeg sto og lo som bare faen under konserten på Hove. Helt tragisk at de velger å IKKE spille de akustiske partiene på en låt som er 70 % akustisk. Ser helt molbo ut når de står der uten å spille en dritt.

Björn bruker ikke 6505 lenger, btw.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sto og lo som bare faen under konserten på Hove. Helt tragisk at de velger å IKKE spille de akustiske partiene på en låt som er 70 % akustisk. Ser helt molbo ut når de står der uten å spille en dritt.

Björn bruker ikke 6505 lenger, btw.

Han har vel gått over til marshall står det på hjemmesida.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.