Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Ibanez EDR170EX


pada2002

Anbefalte innlegg

Jeg har ikke prøvd den, men den er i nedre sjikt av det Ibanez lager. Jeg ville heller ha satset på en RG modell. Bedre tremolo, 24 bånd, og med 500+(1500+ på nye modeller) serie har du også mye bedre mikrofoner. Disse er det best å finne brukt. Brukt er bra! Men hvis du absolutt skal ha ny, så er jo det din sak. Koster mer enn det smaker, det er min mening oom nye gitarer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil helst ha noe nytt og ikke så sinnsykt dyrt. 1550 koster jo ca. 10000kr. Litt mye hvis jeg skal kjøpe en forsterker, kabel osv. også! Det er vanskelig med valg av gitar. :cry:

RIFF hadde bare en RG370 og den hørtes litt ''råtten'' ut. Jeg har jo ikke prøvd over 370, så jeg vet ikke hvordan de høres ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gitarsjapper bør også kunne sjekke den for deg.

Hvis du får låne den, ta den med til en sjappe og spør hvor mye den er verdt, og eventuelt hvorfor. Spør spesielt om det er noen vitale skader på den. Veldig kjekt om du skal handle forsterker i samme butikk.

Noen butikker har ofte brukte gitarer inne, og det er kanskje det tryggeste hvis du ikke selv føler deg så trygg med privat brukthandel. Det er fort gjort å bli lurt hvis du ikke er 100% sikker på hva du leter etter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.