Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Tromme maskin?


Olaff

Anbefalte innlegg

Jeg har lyst til å spille gitar til trommer av samme sang som jeg spiller på gitaren min, da jeg ikke kjenner noen som spiller trommer. Er det noen programmer som gjør at jeg kan enten selv lage, eller bare legge til en sang så brenne det ut på cd som et lyd bånd og så spille den av på cdspiller (med kunn trommr lyd altså)? Eller finnes det noen sider med sanger med bare trommer, foreksempel hvis jeg vil spille Metallica`s "One" på gitaren min mens jeg har trommene i bakgrunnen på CD spillern. Er dette mulig? Hadde vært artig. :mrgreen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei nei, men sånn at jeg spiller gitar og at ingen andre spiller det samtidig, for eksempel spiller jeg noen ganger til min Metallica CD, men blir frustrert av at jeg og James har forskjellig lyd på gitaren og at det blir dobbelt opp med riffs...hvis du skjønner...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er diverse steder å finne backingtracks som jeg tror det heter :P

Jeg har aldri leita etter det til metallica , for da hadde jeg følt meg råtten :P men jeg har det til diverse andre folk :P

Det er nok veldig mulig å finne ..

Søk litt rundt. .

Nilsefix

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er diverse steder å finne backingtracks som jeg tror det heter :P  

Jeg har aldri leita etter det til metallica , for da hadde jeg følt meg råtten :P men jeg har det til diverse andre folk :P  

Det er nok veldig mulig å finne ..

Søk litt rundt. .

Nilsefix

hehe, råtten :P er vell bare å finne backingtrack til låten du skal spille... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men hvor finner jeg det? og hva skal jeg søke på?

Du kan foreksempel gå i butikken å kjøpe deg en Metallica bok med backingtracks..? eller du kan sikkert laste ned backingtracket til den sangen du vil ha, å legge det inn på din mp3(hvis du har) å kjøre begge deler på forsterkeren din..? det er en god ide! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.