Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Distortion


Jens-K

Anbefalte innlegg

Eg har ein boss metal zone som eg synst er altfor "sint" lyd av (muleg at det er eg som rotar med innstillingane). Kan nokon anbefale ein litt "mildare" distortion-pedal? Helst i frå Boss, då eg har pedalane mine i ein boss bcb-koffert :huh: Har eg den pedalen eg treng i MT`en med litt justering? Syns forøvrig at MT`en støyar litt for mykje...Kva med Boss os-2? Eller enkelt og greitt DS-1?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du prøvd å dra gainen heeelt ned? Og dra opp mellomtonen litt? :)

Hvis OS-2 fortsatt betyr Overdrive/Distortion så er den tøff ja. Se også på Blues Driver, den leverer altfra nesten clean til MYE mer gain enn navnet tilsier :) Låter kjempetøft til prisen!

Endret av Aphelion
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du prøvd å dra gainen heeelt ned? Og dra opp mellomtonen litt? :)

Hvis OS-2 fortsatt betyr Overdrive/Distortion så er den tøff ja. Se også på Blues Driver, den leverer altfra nesten clean til MYE mer gain enn navnet tilsier :) Låter kjempetøft til prisen!

Har prøvd mykje rart uten hell <_< OS-2 betyr fortsatt overdrive/distortion ja, men sidan eg allereie har ein Blues Driver i rekka så er det kanskje lurast å kjøpe ein rein distortion-pedal? Blues Driver er btw kanontøff, men vil gjerne ha ein pedal som er hakket råare når det trengs B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.