Web Analytics
Jump to content

Distortion

Jens-K
 Share

Recommended Posts

Eg har ein boss metal zone som eg synst er altfor "sint" lyd av (muleg at det er eg som rotar med innstillingane). Kan nokon anbefale ein litt "mildare" distortion-pedal? Helst i frå Boss, då eg har pedalane mine i ein boss bcb-koffert :huh: Har eg den pedalen eg treng i MT`en med litt justering? Syns forøvrig at MT`en støyar litt for mykje...Kva med Boss os-2? Eller enkelt og greitt DS-1?

Har du prøvd å dra gainen heeelt ned? Og dra opp mellomtonen litt? :)

Hvis OS-2 fortsatt betyr Overdrive/Distortion så er den tøff ja. Se også på Blues Driver, den leverer altfra nesten clean til MYE mer gain enn navnet tilsier :) Låter kjempetøft til prisen!

Edited by Aphelion

Har du prøvd å dra gainen heeelt ned? Og dra opp mellomtonen litt? :)

Hvis OS-2 fortsatt betyr Overdrive/Distortion så er den tøff ja. Se også på Blues Driver, den leverer altfra nesten clean til MYE mer gain enn navnet tilsier :) Låter kjempetøft til prisen!

Har prøvd mykje rart uten hell <_< OS-2 betyr fortsatt overdrive/distortion ja, men sidan eg allereie har ein Blues Driver i rekka så er det kanskje lurast å kjøpe ein rein distortion-pedal? Blues Driver er btw kanontøff, men vil gjerne ha ein pedal som er hakket råare når det trengs B)