Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

I`m back and I`m bad! (Lært meg teen town nå!)


tisi1

Anbefalte innlegg

Nå er livet helt fantastisk!!! Vae hos legen idag, og han så på armen min, som ble operert 8 mars, og han sa at det har grodd så fint at jeg kan så smått begynne å spille igjen, men jeg må være forsiktig, or jeg må ikke overbelaste noe eller sånn. Har kjøpt nye strenger for anledningen og er nå klar til å ta fatt på Teen Town, som forøvrig gåri 178 hvis jeg ikke tar helt feil, så jeg skal lære meg den i et litt lavere tempo, slik at ingenting fælt skjer med armen igjen. Har også lagd en oppvarmingsplan slik at jeg ikke strekker noen sener og sånn.

Helt fantastisk å være tilbake. Skikkelig DIGG!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal ta det så med ro som jeg klarer, er bare så utrolig ivrig etter å komme igang igjen. Begynte på Teen Town, og jeg måtte ganske raskt stoppe, for jeg ble så utrolig frot sliten, mistet en del muskelmasse fordi jeg ikke har brukt armen noen ting i det hele tatt, men skal kanskje gå til fusioterapå, slik at jeg får trent den fortere opp. Kan ikke vente med å stå på scenen igjen og rocke!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, sittet i fire timer og spilt nå på teen town, men ble nødt til å gi meg, er rett og slett ikke i god nok form. Men iveren er stor, så jeg skal lære meg den før påska er over, og da skal den være i det originale tempoet!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.