Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Aktiv eller passiv?


Deryck

Anbefalte innlegg

Emperoar: På Les Paul-type gitarer er ligger ikke plekterbrettet nedtil kroppen som på Fender og tilsvarende, men det er hevet fra kroppen pga. den buede toppen. Tror ikke man finner noe som helst (bortsett fra støv) under plekterbrettet. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Emperoar: På Les Paul-type gitarer er ligger ikke plekterbrettet nedtil kroppen som på Fender og tilsvarende, men det er hevet fra kroppen pga. den buede toppen. Tror ikke man finner noe som helst (bortsett fra støv) under plekterbrettet. :)

Jeg har fjerna plekterbrettet uansett, for lenge siden, blir mye finere uten plekterbrett...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Emperoar
Emperoar: På Les Paul-type gitarer er ligger ikke plekterbrettet nedtil kroppen som på Fender og tilsvarende, men det er hevet fra kroppen pga. den buede toppen. Tror ikke man finner noe som helst (bortsett fra støv) under plekterbrettet. :)

Har ikke særlig peiling på LP :cry: Ikke at jeg trenger det heller. jackson! :twisted:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Deryck: Åssen farge er det på "LP"'n din?

Var helt svart, med en slags tynn lys ramme rundt...

Men er ikke helt svart lenger har satt litt personlig "dekor" på den, av klistremerker og annet stuff.... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med å legge ut et lite bilde av den? Ble litt myskjerrig på å se den  nå...

Nyskjerrig på å se min gitar?

Jeg skal fikse digitalkameraet mitt, og ta noen bilder, men ikke enda, legger ut noen bilder om en stund sikkert... :)

Akkurat nå har jeg ikke så veldig mange klistremerker, men det er som å være besatt av tatoveringer, så det kommer flere, når jeg får bestilt fra USA....

Noen Green Day, CKY og Rancid logoer skal på... :D

Nå har jeg et Crate klistremerke (ganske stort), et Behringer klistremerke (enda større), skrevet initialene mine "KJ" med rød teip, noen hvite teip greier med skrift, og litt andre ting....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

CKY-klistremerke? Hvor i all verden fikk du tak i det? Skulle gjerne hatt det selv (ikke til gitaren, den skal kun ha SKIKKELIG kule klistremerker.

Forresten... er det noen som vet om et nettsted som selger klistremerke for gitarer? Jeg husker jeg var innom en slik side, men jeg husker ikke adressen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.