Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Kirk Fletcher Band feat. Michael Landau


Ulvo

Anbefalte innlegg

  • Svar 50
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Gluke: Du var vel på Smuget? Kirk brukte en Fender Bassbreaker 2x12 på denne turneen men den tok kvelden i Gøteborg og vi hadde en HotRod Deville 4x10 i backup... Det er en ganske spiss amp lydmessig så det kan være grunnen til at tonen ikke falt helt i smak... At han ikke spiller spesielt "fett" får jeg egentlig ikke argumentert saklig mot så det lar jeg ligge i frykt for at det skal bli ukoslig her inne... Jeg er nå hjertens enig med Landau og slutter meg til fansen til Kirk Fletcher... ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gluke: Du var vel på Smuget? Kirk brukte en Fender Bassbreaker 2x12 på denne turneen men den tok kvelden i Gøteborg og vi hadde en HotRod Deville 4x10 i backup... Det er en ganske spiss amp lydmessig så det kan være grunnen til at tonen ikke falt helt i smak... At han ikke spiller spesielt "fett" får jeg egentlig ikke argumentert saklig mot så det lar jeg ligge i frykt for at det skal bli ukoslig her inne... Jeg er nå hjertens enig med Landau og slutter meg til fansen til Kirk Fletcher... ;-)

Kirk spilte fett, ingenting å diskutere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gluke: Du var vel på Smuget? Kirk brukte en Fender Bassbreaker 2x12 på denne turneen men den tok kvelden i Gøteborg og vi hadde en HotRod Deville 4x10 i backup... Det er en ganske spiss amp lydmessig så det kan være grunnen til at tonen ikke falt helt i smak... At han ikke spiller spesielt "fett" får jeg egentlig ikke argumentert saklig mot så det lar jeg ligge i frykt for at det skal bli ukoslig her inne... Jeg er nå hjertens enig med Landau og slutter meg til fansen til Kirk Fletcher... ;-)

Ingen ting å frykte. For meg er ikke dette et noe tema ei heller noe argumentere om. Jeg tar det for gitt at du liker Kirk. Du spiller tross alt i bandet hans, men du har ikke no grunn til å bli snurt fordi jeg ikke gjør det eller fordi jeg skriver at han ikke levde opp til de forventningene jeg hadde basert på det jeg hadde hørt om Kirk på forhånd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er overhode ikke snurt :) Alle kan ikke like alt, sånn er det bare... Synd at Kirk ikke svarte til dine forventninger. Han kommer med en ny skive nå om ikke lenge, den blir ikke så "bluesa" som de andre... Mike var full av lovord om den...

Endret av JRF
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.