Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Ny gitar?


Metalbrain

Anbefalte innlegg

Av mangel på penger, så har jeg funnet ut at jeg kanskje burde selge Gibson LP'en min og investere i en litt billigere gitar :ninja: Har ikke veldig lyst, men jeg må nok.. Vil ha en gitar som er litt mer "metal" også, siden jeg nærmest ikke spiller annet. Litt Aerosmith, Guns N' Roses o.l innimellom, men that's it.

Har da sett litt på LTD EC-1000, LTD MH-1000, og et par Schectere.

"Kriteriene" er at den ikke skal ha tremolo, og helst være i mahogany. Prislapp på rundt 6000-8000 gærninger er vel kanskje max det jeg vil betale.

Forslag? :blush:

Endret av Metalbrain
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en LTD EC500 snø hvit til salgs... koster over 7000 ny, og denne er i helt fantastisk tilstand, ingen riper å se og låter gromt!

Er det den som ligger på finn til 4000? Har sett litt på den, men vil liksom ha hakket mer gitar, ála EC-1000 ;) Skal ramponere en gitarbutikk snart, og prøve gitarer til de ansatte klikker :lol: har prøvd EC-1000 et par ganger, og syntes det var en utrolig god gitar.

Men jeg sender deg en PM eller noe hvis jeg blir interresert i EC-500'en din :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja ikkje verst den heller, den blackjack en er ikkje den mest spenstige av de men, liker det sånn eg. litt kjedelige inlays som er hovedforskjellen, men så er mikkene bedre også (seymore er faktisk fetere en emg i de fleste sammenhenger) . lyden kunne jeg godt tenke meg å teste på den LTD en. kjøp begge og selg ene. haha. i alle fall prøv begge om du har mulighet,

hvilke schectere er det du har vurdert da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvilke schectere er det du har vurdert da?

Det var noen Hellraiser-greier jeg så på ebay. 006 tror jeg det var. Den var hvertfall veldig tøff, og hadde EMG 81TW(emg 81 med coil tap) i bridge og 89 i neck. Fast stol og i mahogany. Med coil-tap blir den jo litt mer allsidig også.

Endret av Metalbrain
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.