Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

El-trommesett til 3 tusen?


Gjest

Anbefalte innlegg

Heisann, en kompis av meg lurer på om det er mulig å finne et elektronisk trommesett til rundt 3 tusen kroner? Har titta rundt selv, men fant bare sett til 5-6k, noe som er litt vel mye for han. (Han har aldri spilt trommer på et annet sted en skolen :P)

mvh.

Sølvreven

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann, en kompis av meg lurer på om det er mulig å finne et elektronisk trommesett til rundt 3 tusen kroner? Har titta rundt selv, men fant bare sett til 5-6k, noe som er litt vel mye for han. (Han har aldri spilt trommer på et annet sted en skolen :P)

mvh.

Sølvreven

Er vel ikke mange sett som koster det, og hvis det er det så låter det sikkert dårligere enn keyboardtrommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Thunder Fingers

Hmmm... Kanskje jeg og skulle ha kjøpt meg et sånt, så kunne jeg ha plassert det i haugen av "instrument jeg vil lære men aldri har hatt gidd til" kroken min, sammen med keyboardet?

*Det verste er at jeg nå sitter å vurderer hvor jeg skal få plass til det på mine 18 kvm...*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det såg ikkje så verst ut.. Men kunne tengt meg å vite litt om paddene.. Er det noen som har testa det, eller vet noe? Det er litt kjipt å sitte og hamre laus på beinharde padder.

Solgte nettopp et makan fungerte helt fin det, paddene virket greit ikke de og var ikke knall harde, selvfølgelig ikke samme kvalitet og lyd som langt dyrere roland og lignende.

Men fungerer helt fint for øving hjemme med headsett på :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.