Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Live bilder av deg/bandet


campCKY

Anbefalte innlegg

Ja, det gjør jeg :)

Foreløpig "bare" live medlem.. er med i musikkvideoen til "Oneway ticket" og.

bevis:

12.jpg

chain1.jpg

Ser helt jævlig ut på det første der :lol:

Det jeg ville frem til var vell egentlig bare at det er et fett band, du får si ifra hvis dere skal spille en plass nedover her (vest-agder) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Thunder Fingers
Det jeg ville frem til var vell egentlig bare at det er et fett band, du får si ifra hvis dere skal spille en plass nedover her (vest-agder) :)

Vi spilte på hjørnet 21 desember... Hadde du bare vært litt raskere :P

Takker forresten, ja jeg er stor fan sjøl, føler jeg var veldig heldig når jeg "fikk" jobben her. Hadde igrunn gitt opp det å spille metal :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Thunder Fingers

Skal ta å sende deg en PM neste gang, men det blir nok en stund til vi spiller i Kristiansand igjen, tror nesten vi må ha noe nytt for det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjør det du :)

Men bare sånn av nysgjerrighet. Hvor mye tar dere for en spillejobb (regner med dere ikke spiller gratis) ?

Vi har et lite lokal her hvor det til tider er kvelder med diverse band som spiller, så hvis ikke prisen er helt i skyene så kan jeg kanskje gi dem ett hint engang hvis det kommer opp :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Thunder Fingers
Gjør det du :)

Men bare sånn av nysgjerrighet. Hvor mye tar dere for en spillejobb (regner med dere ikke spiller gratis) ?

Vi har et lite lokal her hvor det til tider er kvelder med diverse band som spiller, så hvis ikke prisen er helt i skyene så kan jeg kanskje gi dem ett hint engang hvis det kommer opp :)

Vi har tatt døren de gangene vi har spilt på hjørnet, forrigegang var det 100kr i inngang, og vi hadde 104 betalende. Måtte jo betale lydmann og slikt.. (vi satt igjen med ca 900 per pers) Jeg vet ikke hvordan det blir når vi tar andre steder, det er de andre som er skikkelig i gamet her, jeg trenger litt mer tid for å lære det her :P

hvor er det du er fra da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har tatt døren de gangene vi har spilt på hjørnet, forrigegang var det 100kr i inngang, og vi hadde 104 betalende. Måtte jo betale lydmann og slikt.. (vi satt igjen med ca 900 per pers) Jeg vet ikke hvordan det blir når vi tar andre steder, det er de andre som er skikkelig i gamet her, jeg trenger litt mer tid for å lære det her :P

hvor er det du er fra da?

Flekkefjord, 1,5-2 timer lenger sør ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.