Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Gitarmerke!


Gnome

Anbefalte innlegg

  • Svar 44
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Alt il sin smak vettu ;)

Stemte Suhr jeg, enkelt og greit fordi Suhren til Nettrom er DEN deiligste gitaren jeg har rørt i mitt liv, sammen med Luke-gitaren, problemet var at Luken hadde minst 3 års opparbeidet gatemøkk på gripebrettet, med nok om det, Suhr er et geni!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Suhren til Nettrom er DEN deiligste gitaren jeg har rørt i mitt liv, sammen med Luke-gitaren, problemet var at Luken hadde minst 3 års opparbeidet gatemøkk på gripebrettet

Mener du at Suhr er like behagelig som en Music Man med tre år med møkk på gripebrettet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, ville stemt musicman, siden de deiligste masseproduserte gitarene jeg har prøvd ligger under det merket. Syntes det blir litt feil å ha suhr i denne pollen, siden det vel er det eneste merket som ikke driver med masseproduksjon, på samme måte som de andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Suhren til Nettrom er DEN deiligste gitaren jeg har rørt i mitt liv, sammen med Luke-gitaren, problemet var at Luken hadde minst 3 års opparbeidet gatemøkk på gripebrettet

Mener du at Suhr er like behagelig som en Music Man med tre år med møkk på gripebrettet?

Nei, men det fikk hele opplevelsen til å synke litt, dessuten liker jeg halsen til Nettrom, den er så lettspilt som du får dem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meget mulig at fjøler ala Strat ikke kan bli mer lettspilte enn den gitaren. Enda større muligheter for at mange har andre preferanser for hva som gjør en gitar lettspilt.

så lettspilt som du får dem

Sikkert ingen i andre danseband som har mer lettspilt Strat, nei. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vær så snill a du, er det om å gjøre å pirke mest mulig bort i alt annet her eller? Kanskje jeg burde skrevet at dette er slik jeg liker det med store blokkbokstaver, og kanskje en disclaimer i signaturen...???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

om eg måtte nøye meg med en gitar (el gitar vel å merke) så hadde det nok vært en fender strat. Veldig allsidig og god til det meste, slenger du på en humbucker (såkalt fatstrat) så e den ikkje så gale til de mer heavye tingene heller :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kramer ja... Kan vel sammenlignes med PRS. Dyre da de ble lansert, men da trenden snudde falt prisene fort (gjenstår å se med PRS). Eneste forskjellen er kanskje at Kramer hadde guts til å satse på en nisjemodell, ikke en som 'alle' kan like.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vell dette er igrunnen en umulig sak og si, for det er smak og behag... Vil du ha en gitar til å spille black metal kjøper du ikke en Gibson eller peavy for eksempel... (Snakker om Les Paul osv) så det er igrunnen en teit poll.... men men, etter den musikken jeg spiller så liker jeg best Gibson og det er òg stilig lyd ut av en hageström :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.