Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Gitarsider


kadett87

Anbefalte innlegg

Jeg har hatt flere Anderson gitarer og har fortsatt en Drop Top Classic.

Warmoth strattene mine er fult på høyde med de (liker de faktisk bedre, men det er en smaksak)

Warmoth er jo bare treverk som man må jobbe videre med (tilpassing, filing av bånd osv)

Det som blir avgjørende er jobben han som har satt sammen gitaren har gjort.

De gamle sagnomsuste Valley Arts gitarene er også satt sammen av Warmoth parts, det er det også

andre custom gitarer med dyyyre navn på headstocken som er.

Jeg hadde Lukather modellen til VA og den var tilogmed merker Valley Arts på undersiden av headstocken.

Sjøl har jeg en Classic, og er særdeles fornøyd med den. Men det er klart at det jo er som du sier... det er jo bare til syvende og sist noen fliser (ok... litt flåsete sagt da...) som noen har satt sammen til en gitar og satt opp på mer eller mindre vellykket måte. Det er veldig mye som står og faller på akkurat dette punktet, og det går ikke an å være uenig i at finishen på håndarbeidet er det som skiller i de fleste tilfellene.

Når det gjelder Lukather modellen til VA som du nevner: du mener kanskje at det sto merket Warmoth på undersiden av headstocken...??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjøl har jeg en Classic, og er særdeles fornøyd med den. Men det er klart at det jo er som du sier... det er jo bare til syvende og sist noen fliser (ok... litt flåsete sagt da...) som noen har satt sammen til en gitar og satt opp på mer eller mindre vellykket måte. Det er veldig mye som står og faller på akkurat dette punktet, og det går ikke an å være uenig i at finishen på håndarbeidet er det som skiller i de fleste tilfellene.

Når det gjelder Lukather modellen til VA som du nevner: du mener kanskje at det sto merket Warmoth på undersiden av headstocken...??

Nei du måtte ta av halsen for å se det. jeg skrev feil :)

Men mange dyre customgitarer er ikke merket Warmoth selv om det er det.

Til og med store merker som Yamaha har brukt Warmothdeler på de råeste artist-bygde gitarene sine.

Endret av Debris
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.