Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Noen gang lurt på hvordan en ekte taper ser(og høres) ut?


Anbefalte innlegg

  • Svar 36
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ad. den siste videoen- hvis man først skal låte "Pointy Ibanez, sound set to Mosquito", synes jeg ikke han fyren der var det verste man kunne oppdrive på de rolige partiene? Synes lyden i gitaren var sånn som den skal være, jeg.

La gå at det var noen bends som var litt for mye av det gode, men det grusomme var jo de "spille innlærte fraser som ikke passer med akkordene i det hele tatt"- delen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ad. den siste videoen- hvis man først skal låte "Pointy Ibanez, sound set to Mosquito", synes jeg ikke han fyren der var det verste man kunne oppdrive på de rolige partiene? Synes lyden i gitaren var sånn som den skal være, jeg.

La gå at det var noen bends som var litt for mye av det gode, men det grusomme var jo de "spille innlærte fraser som ikke passer med akkordene i det hele tatt"- delen.

Og i tillegg helt uten sjel og innlevelse...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg har merket meg med flere av disse gitaristene er at selv når de spiller fort rent, eller spiller saktere greier, så er det fremdeles ikke overbevisende. Det er rett og slett banalt og kjedelig, noe som kjennetegner veldig mange av de såkalte YouTube-gitaristene.

For meg er det ikke imponerende med mindre man klarer å spille noe med litt innhold, ikke bare spille nærmest random greier veldig fort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.