Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

M-AUDIO PROJECT MIX PROBLEMER


Anbefalte innlegg

Kjøpte meg nylig en M-audio project mix til pcen min.

Problemet jeg oppdaget var at jeg kunne ikke spille inn på mer en 2 spor om gangen i cubase (Kjører Cubase SX 1.6) mens i Pro Tools fungerer alle 8 inngangene.

En annen ting jeg og plages av er knappene og deres funksjon. Ingen av knappene mine reagerer, og på skjermen står det bare "Project mix is now in Cubase mode".

Prøvde ENIGMA for å synkronisere play,pause,rewind knappene, men ENigma hadde ikke presets til Project Mixen.

Noen som vet noe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje du må oppgradere firmwaren? Står det her, at støtte til Cubase er etter firmwareoppgradering.

http://www.zzounds.com/item--MDOPROJECTIO

Eller så kan du jo sjekke om du har satt opp audiobussene i Cubase, men jeg regner med det er på plass..

Ser ut som et spennende produkt! Er du fonøyd?

Ok fett! Takk!

Men er det noen som også vet hvordan jeg får alt i gang? Slik som fadere, skjermen og EQ etc??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner jo ikke enheten, men du bør kanskje lese bruksanvisningen?

Dette er jo ikke en dings "med en knott", så du bør jo bruke litt energi på å få den til å virke.

Det er for eksempel fullt mulig at du må sende noe sysex til den for å få den til å "snakke" med Cubase, men det aner jeg jo ikke, da jeg ikke eier en.

Hva ga du for den? 7000?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner jo ikke enheten, men du bør kanskje lese bruksanvisningen?

Dette er jo ikke en dings "med en knott", så du bør jo bruke litt energi på å få den til å virke.

Det er for eksempel fullt mulig at du må sende noe sysex til den for å få den til å "snakke" med Cubase, men det aner jeg jo ikke, da jeg ikke eier en.

Hva ga du for den? 7000?

ok, takk!

Gav 10 000 for den, inkludert Pro Tools 7.3.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.