Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

SansAmp vs POD


Hank

Anbefalte innlegg

Jeg er på jakt etter noe som kan gi meg god forsterkerlyd på opptak. Kunne selvsagt mic'et opp en forsterker, men er egentlig på jakt etter en boks som gjør jobben. I tillegg ønsker jeg et vidt spekter av lyd, alt fra clean Fender-lyd til jazz og blues til Marshall-lyd til rock. Jeg har allerede et pedalbrett med de andre effektene jeg trenger, så det er kun forsterker-simulering jeg er ute etter.

Jeg spiller også litt bass, så det er en fordel om pedalen også funker til dette og.

Jeg har sett litt på pod x3, den har en del mer en det jeg trenger, men er en kandidat.

Har også sett litt på SansAmp: http://www.tech21nyc.com/sansamp_intro.html

Anser GT2 modellen som mest aktuell fra SansAmp.

Noen som har erfaring med noen av disse?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt SansAmp Tri-AC selv. Den gjorde jobben fint den. Tech21 sine produkter er vel regnet som toppklasse når det gjelder amp-simulering, og de er analoge i motsetning til Line6.

Det høres bra ut :) Liker at SansAmp er analog, innbiller meg at den fungerer bedre med andre pedaler da!? :huh: (Skal bare bruke time-base og modulation effekter ved siden av).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.