Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Kan du tabbe denne sangen ?!

Anbefalte innlegg

Var ikke værre nei ;P

Det på "e" strengen, mellom Fm og Bbm.. Catchet ikke den helt ...

Prøvde meg litt fram men fikk det ikke til å stemme helt.

For det er jo ikke fingerspill, eller ? fikk ikke det til å passe no særlig ihvertfall ...

har du en grei forklaring på det?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

• Siste aktive tråder

• Du vil ikke ødelegge headset ved å koble direkte på pedaler. Jeg ville hoppa over mixer og heller kjøpt et enkelt lydkort (f.eks scarlett 2i2) da har du i tillegg til headsetutgang mulighet for opptak om det er ønskelig.  
    • Noen som har forslag til en god og billig mixer jeg kan bruke til opptak av elgitar. Men samtidig klare å bruke min ME-80 og RC-3 loop pedal. Fant ut at jeg måtte ha en slik en hvis jeg skal bruke headsett til pedalene. Da loop pedalen ikke har headphone output. Har også hørt at man kan ødelegge headsettet hvis man kobler den direkte inn på pedal output. Tenker å ha en slik setup: Gitar-> ME-80-> RC-3-> Mixer-> PC  Vil dette funke? Er lite kjent innen dette temaet, så tar imot all den hjelpa jeg kan få
    • Gårsdagens byttehandel klargjort. En kuriositet dette her. Utrolig annerledes å spille på, og lyden er litt sånn Lead Belly anno 1926. Kult nok. 
    • Kom tilfeldigvis over denne tråden og kan bidra med litt info - fikk en "rig rundown" av Åsmund på Gjendebu for mange år siden, ganske rett etter at Åsmund fikk kjøpt gitaren. Mener den tilhørte studioet de hadde spilt inn i, altså Caliban som også står bak Dritfetegitarer.  Kropp og hals er opprinnelig fra to forskjelligere gitarer. Husker søren ikke hva halsen satt på opprinnelig, men kroppen kommer fra en ES-330.  
  • http://www.BILDELERstore.co.no

• Støtt driften av GitarNorge

• Https://Www.AutoDELER.co.NO
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.