Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

t-rex replica vs. line6 DL4


mojohead

Anbefalte innlegg

Skal ha ny delay!

Solgte nylig echoparken min for å ordne meg denne line 6 DL4'en med presets og ørtenhundreogtredve snåle simuleringer.

Syntes den låter veldig fint, men har i det siste sett mange som bruker og som anbefaler denne T-rex replica delayen. Har derfor blitt litt nyskjerrig, da, vøtt!

Noen her inne som har den og som kanskje kan sammenlikne den med DL4'en?

:ninja:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en Replica, og personlig synes jeg den knuser DL4. DL4 låter ikke så varmt og fint som Replica, og har som regel en holdbarhet på et halvt år før noe går i stykker. Replica har tap-tempo, og også forhåndsinnstilling som du kan switche mellom. At DL4 har 3 presets er forsåvidt greit, men så spørs det om hva du trenger.

Jeg anbefaler deg en Replica, låter like varmt som en analog delay, har true-bypass, og har lang holdbarhet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spørsmålet er jo om man VIL ha varm delay ;) Jeg liker ikke det, derfor kjøpte jeg en DLS EchoTap. Likte ikke det at Replica'en absolutt måtte farge repeatsene.

Akkurat nå kjøper jeg en M-One, og kunne ikke vært mer fornøyd (med mindre jeg hadde hatt en D-Two da :P)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en Replica, og personlig synes jeg den knuser DL4. DL4 låter ikke så varmt og fint som Replica, og har som regel en holdbarhet på et halvt år før noe går i stykker. Replica har tap-tempo, og også forhåndsinnstilling som du kan switche mellom. At DL4 har 3 presets er forsåvidt greit, men så spørs det om hva du trenger.

Jeg anbefaler deg en Replica, låter like varmt som en analog delay, har true-bypass, og har lang holdbarhet.

Prøvde en replica senest i dag og har nettopp bestilt en!

Deiligste delayen jeg har hørt.

Til blokksberg med DL4'ens presets og "tape echo" når det låter syntetisk nylonplastikkbarbie i forhold til replicaen.

NØYAKTIG den type ekko jeg hørte for meg i huet. haha!

Takk for tips!

:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en Replica, og personlig synes jeg den knuser DL4. DL4 låter ikke så varmt og fint som Replica, og har som regel en holdbarhet på et halvt år før noe går i stykker. Replica har tap-tempo, og også forhåndsinnstilling som du kan switche mellom. At DL4 har 3 presets er forsåvidt greit, men så spørs det om hva du trenger.

Jeg anbefaler deg en Replica, låter like varmt som en analog delay, har true-bypass, og har lang holdbarhet.

Prøvde en replica senest i dag og har nettopp bestilt en!

Deiligste delayen jeg har hørt.

Til blokksberg med DL4'ens presets og "tape echo" når det låter syntetisk nylonplastikkbarbie i forhold til replicaen.

NØYAKTIG den type ekko jeg hørte for meg i huet. haha!

Takk for tips!

:P

Herlig! Kan ikke bli bedre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.