Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Marcel Coenen


Zi0n

Anbefalte innlegg

  • 8 months later...

hehe! sinnsykt bra.. trodde det bare var jeg som hadde hørt om han :P

race against time(crossroads intro) sett den sikkert 20 ganger! killer banshee er dødsrå! syke vendinger.. Har vist om han i over et år nå..

Hver gang jeg blir oppgidd å ikke får til me spillingen, bruker jeg å kjike på noen av videoene hans =) Vi har faktisk likense gitarer 8) Var pga han jeg tilslutt valgte å gå for Jem7bsb! Å en ting er sikkert.. jeg angrer ikke! :)

Rock on!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker ham ikke. Blir fort kjedelig å høre på, skriver dårlige sanger og er for opptatt av at musikken skal være så utrolig komplisert. Det går liksom litt på bekostning av det musikalske. I tillegg synes jeg at han har kjedelig lyd. Kunne like gjerne vært keyboard.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nails.. Joda, han er jo ingen Petrucci akkurat,er ikke Jarle H olsen heller for den saks skyld.. Men der kommer smaksforskjellen inn skjønneru :P

Grunnen til at jeg bruker han som inspirasjon når jeg står fast, er av den enkle grunn; Han spiller bra, er sinnsykt go teknisk, mange videoer, mange brae øvelser og sist men ikke minst! Hvis den ubetydelige-aldrighørtomAPA fra nederland klarer det, så skal faen meg jeg også klare det..! :P

hehe, ok ikke fullt så ille da.. men du skjønner hva jeg mener =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei , skjønner ikke .. Hvorfor i all verden vil du klare det han gjør? DET har jeg problemer med å skjønne .. Hørte det Satriani-covergreiene som han er med i . Jeg har aldri noen som har gjort en så dårlig jobb med en cover låt i det hele tatt .. Det var ikke en dråpe feeling i den tonen til den overvektige fæle nederlanderen der ;) harr harr..

Nei --- Uffe...:

Tenk å synde så mye , også på en JEM da gitt :(

Nilsefix

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.