Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Noen som er god til å "funke"?


Rune11

Anbefalte innlegg

Er det noen som kan hjelpe meg med ett stk bass spor på en gammel låt jeg skal remikse.

Spilte inn den orginale bassen sjæl den gang(95)men som dere hører så er ikke bass lyden noe å skryte av.

og siden jeg ikke lenger har noe bass så....... :blush:

Låten heter showtime.

http://www.soundclick.com/bands/pagemusic.cfm?bandID=650729

Showtime:http://www.soundclick.com/util/getplayer.m3u?id=4887702&q=hi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tøff låt, kan sikkert stille opp.

tøfft!

jeg bruker selv cakewalk ved opptak holder det at du får bpm eller vil du ha en loop å øve til?

tror bpm var 94 eller noe slikt.

Jeg blir antageligvis å spille alt inn på nytt selv da dette er over 12 år gammelt. men skal ha samme arrangement.(kansje vi skal lage til en plass med bass solo?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er flere her på forumet som er både flinkere og mer erfarne enn meg, du får selv vurdere om du vil bruke f.eks clay eller peri.

Men hvis du vil, kan jeg sikkert fikse det i løpet av neste uke. Bruker MM Stingray -> m-audio lydkort -> Mac med nyeste Logic Pro... (trenger ikke loop btw.)

(edit: bassolo hadde vært dritfett!)

Endret av AXL
Lenke til kommentar
Del på andre sider

send en pm til clay.. han er vell forumets beste bassist såvidt meg bekjent.

selv om han er forumets beste kan jo mange andre (sikkert AXL også) klare jobben like bra..

Helt sant!!

Alle som er interessert får prøve.... skal uansett legger ut låten med flere versjoner(forskjelligen bassister) i forumet innspellinger.(så blir det opp til dere om hvilken versjon jeg skal gå for)

Det er ikke alltid den beste bassist som finner den beste grooven.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk for tillit og pm, men jeg er busy med tre skiver de nærmeste to månedene som jeg må øve inn og spille inn+ øvinger med band + skole +unge og samboer, så tid er en faktor. det er flere kompatible bassister her som sikkert kan gjøre jobben vel så bra som meg :)

Endret av clay
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.