Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Goat - Dub/Reggae/Rock/Sci-fi


Cerpin Taxt

Anbefalte innlegg

Not to sound cocky, men det skal ikke mye til.

haha, snakk om å være litt små arrogant :rolleyes:

Det var først og fremst en spøk, men det ligger også noe i det når 90% av det som postes her er forsøk på dårlige gitarsoloer. Da skal det ikke mye til for å lage noe som er bedre.

ta en kikk nedover kategorien du har posta i her, og fortell meg igjen at 90% av det er forsøk på dårlige gitarsoloer..?

man burde kanskje forvente ferdig produsert egenkomponert materiale over hele linja på et gitarforum? ;)

velvel, ontopic syns jeg det var riktig så stilig. tipper dog du er mer inspirert av kayo dot enn kato dot? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Not to sound cocky, men det skal ikke mye til.

haha, snakk om å være litt små arrogant :rolleyes:

Det var først og fremst en spøk, men det ligger også noe i det når 90% av det som postes her er forsøk på dårlige gitarsoloer. Da skal det ikke mye til for å lage noe som er bedre.

ta en kikk nedover kategorien du har posta i her, og fortell meg igjen at 90% av det er forsøk på dårlige gitarsoloer..?

man burde kanskje forvente ferdig produsert egenkomponert materiale over hele linja på et gitarforum? ;)

velvel, ontopic syns jeg det var riktig så stilig. tipper dog du er mer inspirert av kayo dot enn kato dot? :P

Haha, rettet :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.