Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Skal ha ny Gitar!


Fist of Fury

Anbefalte innlegg

Begge var fra riff. Ligger i kongsgata eller noe. Men jeg hørte noen rykter om at det er litt dårlig service der, så kanskje det er verdt å se etter dem andre steder...

Min erfaring med Riff er elendig service. Jeg kommer ALDRI til å handle der mer etter et ganske dårlig eksempel på kundebehandling og oppfølging fra deres side. Fikk ikke en gang en beklagelse... Styr unna er mitt råd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg var innom en multimediabutikk og såg de hadde noen gitarer tilsalgs også, der var det en Alfwood BLuesmaster med mic som eg prøvde litt, er jo billig merke og kvaliteten deretter tenkte eg men eg ble faktisk imponert over hvor lettspilt den var samt at den hadde en flott akustisk klang, det var D`addario strenger på den og prisen var 995,- faktisk så imponert at eg ble 995 kr fattigere... I ettertid har eg sett at gitaren har steget til 1595,- ( i den samme butikken)

Her er et klipp av meg som spiller call of ktulu med nettopp bluesmasteren plugga i en liten roland microcube på 15w... tatt opp direkte i dv kamera...

https://www.gitarbutikken.com/index.php?sho...;visprodukt=254

Du finner nok gitarer som er i mye bedre kvalitet og som har bedre lyd, men dette er no bare et erfaringstips fra min side.... :)

lykke til med kjøp :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer på dette med å ta en gitar med mic eller ikke. Hvis jeg tar med mic så pleier de vel å ta et litt billigere treverk for å spare det man må gjøre for å få in en mic? Har ikke så mye greie på akurat det, men har ivertfall hørt at det er sånn.

Jeg begynner å bli litt bestemt på at jeg skal ta denne gitaren http://www.riff.no/butikk/product_info.php...products_id=328

Den har altså en mic, men hvor mye har det å si? Den ble jo anbefalt av en her, men hvorfor er den så bra?

Vil gjerne takke alle for den hjelpen jeg har fått :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer på dette med å ta en gitar med mic eller ikke. Hvis jeg tar med mic så pleier de vel å ta et litt billigere treverk for å spare det man må gjøre for å få in en mic? Har ikke så mye greie på akurat det, men har ivertfall hørt at det er sånn.

Jeg begynner å bli litt bestemt på at jeg skal ta denne gitaren http://www.riff.no/butikk/product_info.php...products_id=328

Den har altså en mic, men hvor mye har det å si? Den ble jo anbefalt av en her, men hvorfor er den så bra?

Vil gjerne takke alle for den hjelpen jeg har fått :)

Den er veldig bra! Som du ser får du andre Ibanez-modeller i samme serien med pickup for helt nede i 1.500,-, så du kan plusse på en del bra treverk. Eneste grunnen til at den er billig er at den er laget i Asia, men hvis du ikke er ekstremt USA-vennlig og må ha alt laget der er dette en gitar du godt kan bruke live og hvis du er proff.

I tillegg har den jo verdens fineste halsinnlegg;)

Endret av eivind-august
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.