Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Fuzz!


mojohead

Anbefalte innlegg

Jeg er på utkikk etter en FUZZ-pedal og det er rett og slett altfor mye å velge mellom!

Har prøvet Big Muff'en til Electro Harmonix, som jeg syntes er grisetøff bortsett fra at den ikke akkurat er så innmari "levende".

Er også litt interessert i Voodoolab's Super Fuzz og T-rex' Mudhoney.

Noen som har prøvd disse?

Andre tips, kanskje?

Veit at boutique-fans vil nevne produsenter som Fulltone/Z.Vex/Keeley osv, men jeg syntes det rett og slett er litt råflott å bruke 3000/4000 kr på en sånn effekt når man får pedaler til 1500 med fin lyd og true bypass...

:rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fulltone '70 er den tøffeste fuzzen jeg noen gang har prøvd, låter utrolig bra. Prøvde den og en Pete Cornish-fuzz til 4000, og synes faktisk Fulltonen var håret bedre, dog Cornishen var litt glattere.

70-talls fuzztoner i fleng, kostet faktisk ikke 3000 heller, mener de skulle ha 1400 for den på Tre'45.

Alright!

Har hørt mye bra om den, så skal sjekke ut. takk for tips :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

T-Rex pedaler er noe av det beste som fins imo.. Ekstremt bra lyd og kvalitet. Mudhoney er ikke en utpreget fuzzpedal, mer i retning SRV-lyd. Men likevel, tror ikke du blir skuffet av et kjøp ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

T-Rex pedaler er noe av det beste som fins imo.. Ekstremt bra lyd og kvalitet. Mudhoney er ikke en utpreget fuzzpedal, mer i retning SRV-lyd. Men likevel, tror ikke du blir skuffet av et kjøp ;)

Enig, jeg har selv t-rex mudhoney pedalen, og de 3 bryterene(volume,gain og tone) + boost bryteren gjør veldig mye. Som sagt, alt fra blues til utrolig fuzz. Jeg ble ikke skuffet over den i det hele tatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.