Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Epiphone DR 90, første gitar!


StianQlz

Anbefalte innlegg

Hva slags musikk skal du spille mest tror du? Pris? Noen spesiell gitarlyd du er ute etter?

Uansett vil jeg anbefale deg å prøve så mye som mulig i nærmeste gitarsjappe og se hva du liker. Brukt er også smart å kjøpe, der får du mye mer for pengene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil fraråde deg å kjøpe en "nybegynnerpakke". Dette er som oftest veldig dårlige gitarer og like dårlige amper. (Det finnes sikkert unntak) Dårlige instrumenter kan ødelegge spillegleden så mye at du rett og slett slutter å spille, det har jeg sett flere tilfeller av. Se deg heller rundt på bruktmarkedet her og her. Du kan sikkert få noe MYE bedre der til en grei pris. Anbefaler deg å legge 2-3 tusen i det, da kan du finne mye som er veldig mye bedre enn de "Nybegynnerpakkene".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville anbefalt å lagt litt mer penger i og gått for en Epiphone Les Paul 100. Den ligger på rundt 2500 kr der jeg har sjekka. Har ingen personlige erfaringer med denne, men jeg vet at Epiphone produserer mange fine gitarer til en ikke alt for høy pris :) . Hvis det blir for dyrt så tror jeg at jeg ville gått for en Epiphone Les Paul Special. Den duger sikkert helt fint til Jokke og V :D Hvis du går for en elektrisk altså

Hvis du vil kjøpe brukt så kan du jo se på Les Paul standard her f.eks

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte en kassegitar til søss til jul, av merket Rickwood husker ikke modellbetegnelsen i farta, ble veldig positivt overasket over den gitaren! Tror ikke du får særlig mye bedre gitar for pengene en den. Kostet 1700 ellernoe?

VELDIG BRA GITAR FOR PENGENE!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte en kassegitar til søss til jul, av merket Rickwood husker ikke modellbetegnelsen i farta, ble veldig positivt overasket over den gitaren! Tror ikke du får særlig mye bedre gitar for pengene en den. Kostet 1700 ellernoe?

VELDIG BRA GITAR FOR PENGENE!

TAKKER :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.