Gå til innhold
Sorg

PETERSON VS-II VIRTUAL STROBE TUNER

Anbefalte innlegg

Selges disse i Norge? Noen som vet hva de ligger på i pris sånn ca?

Driver å vurdere om det lønner seg å bestille de fra USA...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jepp. kan dog være litt tungvindt å se displayet godt på scenen, sammenlignet med f.eks boss tu-2. selv om den er vanvittig presis trur jeg faktisk ikke jeg ville valgt den om det er primært til livebruk

2 like linker forresten

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

der sier du noe... har de ingen som har stort nok display da?

boss tu-2 har jeg hørt mye bra om. vet at peterson er best, men klarer virkelig folk å høre forskjell på en som er stemt korrekt etter en tu-2 f.eks og en peterson eller er det flisespikkeri?

Bruker nå tuneren på min pod xt og synes den er fin. Men jeg har jo ingenting å sammenligne med da...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

er ikke størrelsen, det er det som vises på displayet. istedet for en led som lyser veldig tydelig etter hvordan du er stemt får du flust med lcd-striper som beveger seg over displayet. i feil lys kan det være litt pes

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er jo snakk om flisespikkeri når en snakker om live spilling. Til intonering og studio vil en jo gjerne holde på med litt flisespikking. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Strobostompen fungerer glimrende til livebruk! Ingenting å være redd for. Anbefalles på det sterkeste.

Annet enn at du blir litt "stemmenazi" av å bruke den siden den er så forbasket nøyaktig. Og så er det utrolig kult å låne den bort til bandkompisene, uttrykket deres når de skrur den på for første gang er ubetalelig.

Endret av iumentum

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Beklager, så ikke spørsmålet ditt før nå.

Strobostomp er en egen modell fra Peterson, og det er ganske riktig den som passer best til livebruk og det er også den jeg bruker.

Endret av iumentum

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ok. Lønner seg jo å bestille disse fra USA ser det ut som... voldstom dyre i norge..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Betalte rundt 2000 for Strobostomp, hos Godlyd. Tre-45 selger dem også. fungerer utmerket live ja.. jeg må ha det fordi jeg har en BF tunet Tom Anderson.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.