Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Left-Hand modeller


alarn68

Anbefalte innlegg

Hei

Hvordan er tilgangen på lefty modeller hær i landet?

Er di dyrere en vanlige?

Jeg går og vurdere og ta in en del slike og i den anledning lurer jeg på om markedet trenger disse er det etterspørsel på disse.

Og eventuelt hvilke merker bør jeg da ta inn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Hvordan er tilgangen på lefty modeller hær i landet?

Er di dyrere en vanlige?

Jeg går og vurdere og ta in en del slike og i den anledning lurer jeg på om markedet trenger disse er det etterspørsel på disse.

Og eventuelt hvilke merker bør jeg da ta inn?

Tilgangen til leftygitarer her i landet er veldig dårlig. Jeg er keivhendt selv, så å få

tak i en gitar jeg liker er veldig vanskelig :( Det er nok bare enkelte Fender modeller

som er ganske greie å få tak i. Savner litt Jackson, Gibson og ESP.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er absolutt ikke vanskelig å få tak i, men det er vanskelig å få prøvd en gitar før man kjøper den. De fleste store sjapper har vel bare 1-2 left-hand gitarer inne.

Men har du bestemt deg for en gitar, så bestiller gjerne butikken inn for deg i left-hand.

Jeg kjøpte en Seagull S6 lefthand. Er strålende fornøyd ;) Men jeg liker ideen din!! Har selv vært grådig irritert over dette da en stor del av gitaristene er faktisk venstrehendte!

Endret av se.schei
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å prøve gitarer i butikken er som sagt veldig vanskelig, og jeg synes generelt tilgangen er mye dårligere. Er mange modeller i lefthand som man rett og slett ikke kan få bestilt, også er ventetiden mange ganger enorm. Jeg er lefthand, bestilte en Gibson SG Standard, tok 7-8 måneder. Jeg syns ideèn din er god, selv så savner jeg Ibanez, PRS og ESP gitarer i lefhtand.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.