Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Def Leppard


lightningboy

Anbefalte innlegg

Jeg synes nemlig dette bandet fortjener en topic. Jeg skal inrømme at jeg hadde store fordommer ovenfor dette bandet i starten, men når man først kommer inn i demmes univers så sluker man det meste. Helt fantastisk bra gitarspill, her er det feeling i bøtter og spann.

Favorittlåtene må være Rocket, Animal, Photograph, Pour some sugar on me, Love bites.

EDIT: Hvordan kunne jeg glemme den beste låta demmes Armageddon it?

Endret av lightningboy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes nemlig dette bandet fortjener en topic. Jeg skal inrømme at jeg hadde store fordommer ovenfor dette bandet i starten, men når man først kommer inn i demmes univers så sluker man det meste. Helt fantastisk bra gitarspill, her er det feeling i bøtter og spann.

Favorittlåtene må være Rocket, Animal, Photograph, Pour some sugar on me, Love bites.

Favorittlåta: Rock Till You Drop

Skive: Pyromania

Fint band.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra rockeband med mange gode sanger.

Noen sanger som anbefales: Photograph, Hysteria, Love Bites, Gods Of War,

Too Late For Love, Foolin', Animal, Rock Of Ages ++

Jeg liker sounden til gitarist Phil Collen.

Vivian Campbell som var gitarist i Dio ble med i Def Leppard på begynnelsen av 90-tallet

for de som ikke visste det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har mye respekt for dette bandet, selv om de står på den andre sida av elva hva heavymetal angår for meg. Er jo mye kult å finne på Pyromania. Det kjipe med Def Leppard er jo at de spawna en hau med elendige copycats. De var jo tross alt det første bandet som delte ut ekslusive backstagepasses til pene jenter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ziggy Stardust

Er det sant det at trommisen i bandet har kun en arm, etter at han ble utsatt for en bilulykke?

Er så sinsykt imponerende å se på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det sant det at trommisen i bandet har kun en arm, etter at han ble utsatt for en bilulykke?

Er så sinsykt imponerende å se på.

7 mnd etter ulykken var han allerede på plass igjen og spilte med en arm. Meget imponerende å klare å legge om spillingen så fort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det sant det at trommisen i bandet har kun en arm, etter at han ble utsatt for en bilulykke?

Er så sinsykt imponerende å se på.

7 mnd etter ulykken var han allerede på plass igjen og spilte med en arm. Meget imponerende å klare å legge om spillingen så fort.

Bør vel legge til at de resterende medlemmene fikk soesialbygd et slagverk til fyren. Har veldig sansen for Lets get rocked

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har mye respekt for dette bandet, selv om de står på den andre sida av elva hva heavymetal angår for meg. Er jo mye kult å finne på Pyromania. Det kjipe med Def Leppard er jo at de spawna en hau med elendige copycats. De var jo tross alt det første bandet som delte ut ekslusive backstagepasses til pene jenter.

Skjønte ikke den første stetningen. Men hvilke kloneband er det du sikter til? Selv har jeg ikke hørt noen band som ligner. Btw Def Leppard blir regna som det første hair metal bandet, og var faktisk med i bølgen NWOBHM.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har mye respekt for dette bandet, selv om de står på den andre sida av elva hva heavymetal angår for meg. Er jo mye kult å finne på Pyromania. Det kjipe med Def Leppard er jo at de spawna en hau med elendige copycats. De var jo tross alt det første bandet som delte ut ekslusive backstagepasses til pene jenter.

Skjønte ikke den første stetningen. Men hvilke kloneband er det du sikter til? Selv har jeg ikke hørt noen band som ligner. Btw Def Leppard blir regna som det første hair metal bandet, og var faktisk med i bølgen NWOBHM.

Brukte bare uttrykket som en fellesnevner for all type heavy metal, ikke bare for NWOBHM. Det var i hvertfall det jeg mente i den første setningen. Detaljebåsette musikk er ikke helt min greie.

Kloneband? Tja... Poison og Bon Jovi f.eks. La oss ikke glemme Europe heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.