Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Def Leppard


lightningboy

Anbefalte innlegg

Ja, men det var jo fordi Crue og leppard var pionererne i sjangeren. Jeg synes at bandene som oppfølgte crue og leppard klarte å gjøre det med såpass særegen touch. F.eks Poison har mye 12 strenger, synth og vokalen er mye renere enn Vince neil's, også mye mer over-the-top glam stil.

De kopierte det som var bra med DL, men spøy det ut i et meningsløst popkostyme.

Kan jo ikke nekte for det, Motley crue er mye mer Heavy metal enn hva Poison er. Poison er hair metal i et nøtteskall.

Men spør du meg så er musikerne i Poison bedre enn Crue. CC Devilles gitar og Bret Michaels vokal er vel et par hakk kvassere enn musikerene fra Crue, samt koringen. Men igjen så synes jeg Motley Crue personlig er like fett å høre på. Det ene utelukker ikke det andre vøtt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, men det var jo fordi Crue og leppard var pionererne i sjangeren. Jeg synes at bandene som oppfølgte crue og leppard klarte å gjøre det med såpass særegen touch. F.eks Poison har mye 12 strenger, synth og vokalen er mye renere enn Vince neil's, også mye mer over-the-top glam stil.

Men spør du meg så er musikerne i Poison bedre enn Crue. CC Devilles gitar og Bret Michaels vokal er vel et par hakk kvassere enn musikerene fra Crue, samt koringen. Men igjen så synes jeg Motley Crue personlig er like fett å høre på. Det ene utelukker ikke det andre vøtt.

Du kan jo spørre deg selv om hva alt det du sier nå betyr? Om de er bedre musikere betyr jo ikke en dritt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men spør du meg så er musikerne i Poison bedre enn Crue. CC Devilles gitar og Bret Michaels vokal er vel et par hakk kvassere enn musikerene fra Crue, samt koringen. Men igjen så synes jeg Motley Crue personlig er like fett å høre på. Det ene utelukker ikke det andre vøtt.

Så vi kan konkludere at alkiser er bedre musikere enn junkies, he he............

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.